środa, 25 listopada 2015

99. LPS: Początki przygotowań ❄

Witajcie! 


{Ciepłe skarpety i kocyk, tworzą mega atmosferę przydatną do pisania Świątecznych postów <3}

❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄
A co Wy myśleliście? Że znowu zostawię Was na kolejne tygodnie a nawet miesiące bez żadnej notki? Tak łatwo się mnie nie pozbędziecie! ;D

W ogóle słodkie te śnieżynki, nieprawdaż? <3

❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄
Tak, mamy 25 listopad i mam już zamiar zaczynać przygotowania Świąteczne moich LPS :33 

W tamtym roku wszystko było zorganizowane, ale trochę nie wypaliło, ponieważ pojechałam do Dziadków. Ale teraz prawdopodobnie zostaję w domu, więc czemu nie zabrać się za to ponownie?

"All I Want For Christmas Is You..." ♥ Teraz właśnie tego słucham. Może wkleję Wam tu kilka pasujących do notki piosenek Świątecznych? Ogólnie mam zamiar zmienić playlistę na Świąteczną, ale to chyba od grudnia (bo te kilka dni robi tak ogromną różnicę xD). Co Wy na to?





❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄
Jak myślicie, kto co roku zajmuje się u mnie organizacją Świąt dla PetShire?

Mam nadzieję, że zgadliście, iż jest to...

[Właśnie w tym momencie zaczął u mnie padać śnieg! <33]



Oczywiście, że Summer ^^


Buziaczek ;*


Nasz Świąteczny Aniołek <3


W domu Summer i Zacka jest już choinka :3


U Vinyl oczywiście też :)


Zaczynajmy przygotowania!


Chelsy odpowiada za muzykę która będzie leciała podczas kolacji Wigilijnej.


Summer przyszła sprawdzić jak jej idzie przygotowywanie playlisty :3


Nilsa zajmuje się pakowaniem prezentów dla rodzin, które mieszkają poza PetShire :3


- Jak Ci idzie Nilsa?
- Prawie skończone! Czekam na kogoś, kto przyjdzie zawieźć je na pocztę ^^


- Już jestem! Pakujcie prezenty na sanki! - uśmiechnął się chłopak.


- Gotowe! Możesz jechać! - powiedziała Nilsa, a chart od razu pognał na pocztę.

❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄
To wszystko :33

Post jest dość krótki, ale już niedługo będzie więcej przygotowań. To są tylko początki ;3

Pozdrawiam
~Julie

5 komentarzy:

  1. Wooo, skąd masz takie zaczepiste choinki? :o

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że zaczynasz wracać do LPS, brakowało nam tu Ciebie :3
    Fajny post, ja również mam zamiar napisać o przygotowaniach świątecznych moich LPS ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post! Fajnie, że tak szybko napisałaś notkę :) .

    OdpowiedzUsuń
  4. Choinka...nie za szybko xD
    U mnie raz rano popadał śnieg, ale później stopniał :c Ja też chcę zrobić świąteczną notkę LPS tyko, że w Grudniu ;)
    Czekam na zdjęcia z petshopowej wigilii i na śnieżną .;)
    W czasie wolnym zapraszam ---> http://polalps.blogspot.com Dopiero zaczynam *

    OdpowiedzUsuń