wtorek, 24 listopada 2015

98. ILE?!

Witajcie c:

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Właśnie siedziałam sobie w Internecie i nie miałam co robić. Uznałam, że może wejdę sobie na bloggera, zobaczyć czy mamy jakieś wyświetlenia czy coś w tym stylu...

I mnie zamurowało.

20 502 odsłon.

W tym 2 108 w ostatnim miesiącu.

Ja... wzruszyłam się. Nie było mnie tak długo... ale Wy i tak wchodziliście. Nie wiem, czy czekaliście na coś, czy czytaliście stare posty. Ale nie wierzę w to co widzę. Ponad dwadzieścia tysięcy odsłon. Dwadzieścia tysięcy i pół.

Pamiętam jak zaczynałam. Nie chcę się tu rozczulać nad starymi czasami, ale musicie mnie zrozumieć. Przez pierwsze... miesiące nie było praktycznie żadnych wyświetleń. No ile? Może sto. A ja pisałam. Zawzięłam się w sobie i pisałam. Dla siebie, ponieważ nikt nie czytał i nie komentował. A ja i tak pisałam. I teraz, kiedy zrobiłam sobie tak długą przerwę, Wy i tak wchodzicie.

Niedawno minął rok od założenia bloga. Trochę się spóźniłam z wejściem tutaj, bo urodziny Mojego Świata LPS odbyły się równo miesiąc i dwanaście dni temu, czyli 12 października. Kurcze...

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Muszę Wam coś przekazać.

Mam zamiar wrócić tu na trochę dłużej, mniej więcej na okres przed- i świąteczny. Boże narodzenie inspiruje mnie do pisania :)

Ale tym razem postaram się bardziej opisać moje Święta, bo w poprzednim roku dużo się u mnie działo (oczywiście w związku LPS - Święta), a prawie nic nie napisałam c;

To nagroda za to, że tyle czekaliście. Dziękuje.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Pfy... nie żeby coś, ale ostatnio trochę wróciłam do LPS.

Siedzę sobie nawet teraz na łóżku z moją Chelsy, którą dzisiaj się bawiłam. Wygląda trochę inaczej niż mogliście ją zapamiętać c:

{Ten post z tyłu xD}
Wiem, wygląda bardziej buntowniczo c:
Dzisiaj przekuła sobie wargi u Mirandy. Oczywiście Mir nie mogła jej tak zostawić, i od razu po przekłuciu wzięła ją do Brithney, by znaleźć jakiś (jak ona to nazwała:) outfit. Uznała, że Chelsy nie może ZANICWŚWIECIE (ona serio to tak powiedziała xD) nie może tak wyglądać w nowym stylu xd

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

To chyba na tyle c;

Pozdrawiam Was serdecznie
~Julie

1 komentarz:

  1. Cieszę się, że napisałaś notkę :) . Gratulacje z okazji 20 000 wyświetleń ! Też nie mogę doczekać się świąt xD. Gdyby Ci się nudziło zapraszam na mój blog:
    http://lpszpasja.blogspot.com/
    ~Wisienka~

    OdpowiedzUsuń