piątek, 11 grudnia 2015

102. LPS: Projektowanie i urządzanie pokoju maluszka c: - 3 dzień ciąży

Hej ^^

Uznałam, że od dzisiaj w każdej notce będę odpowiadała na najlepszy komentarz ^^ Dlatego warto komentować c;

A oto dzisiejszy faworyt:

MeCatze
"Jak będę w ciąży to się przeprowadzę do PetShire żeby nie musieć się włóczyć po lekarzach!! Boże jakie piękne USG!!! Podziwiam, że narysowałaś sama a nie zrobiłam zdj i nałożyłaś na nie jakiś dziwny efekt. Strych to świetny pomysł na pokój dziecka! Zobaczysz jak będzie szpanować w szkole, że ma pokój na poddaszu XD! Ojeju czuję, że Zack będzie idealnym ojcem a córeczka [jeśli będzie córeczka XD] byłaby jego oczkiem w głowie i jego księżniczką [stąd te imiona]!"

A zapraszamy, drzwi PetShire zawsze będą otwarte dla gości ;D
Dziękuje za komplement ^^ Uważam, że USG nie jest jakieś wybitne, ale też wolałam zrobić je sama niż nakładać dziwne efekty. Zresztą chcę, żebyście do końca mieli niespodziankę z wyglądem malucha c;
Wszyscy, łącznie z autorką komentarza pisaliście, że strych to dobry pomysł. W końcu też tak uznałam i... rezultat zobaczycie w dalszej części notki c;
Też myślę, że Zack nadaje się na ojca c; Jest taki kochany, oddany i czuły ♥ |
Co do płci, cichutko powiem, że ja już wiem, jakiej będzie maluszek c: Ale Wam nie zdradzę, bo przecież nie byłoby niespodzianki ;D
A co do tych imion, to możliwe ;D

Chciałabym też podziękować użytkowniczce MyLittleWorld LPS za zrobienie dla mnie i Summerki notki na jej blogu <klik!> o zrobieniu słodkiego łóżeczka c: Zapraszam do niej c;
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Summi śpi cały dzień. Widocznie ma taki kaprys, a Zack z tego skorzystał ;D


Słodka c:

Oto nasz Zack - budowniczy ;D
I ta czapka zrobiona ze zwolnienia na Wf :'D

Najpierw rysujemy i projektujemy :>

Potem trzeba zamówić meble ;D

Teraz Zack wynosi wszystkie meble i inne rzeczy ze strychu c:
#Bez#Czapki#xD

Potem pojawił się problem - gdzie teraz zamieszka Bueno? 
Jednak Zack rozwiązał ten problem c;

Jak tu pusto :o

Meble przyjechały! Czas je zanieść c:

To jest taki dywanik, na którym można się fajnie bawić c:


Teraz jeszcze kilka dodatków i...



Pokój gotowy! ^^

Zabawki na kocyku c:

Jest tego trochę c;

Tak wygląda łóżeczko razem z pościelą c:

I gotowe! Pora odpocząć <3

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Na razie w pokoju nie ma bardzo dużo mebli, ale przecież maluszek nie będzie ich potrzebował w nie wiadomo jakiej ilości c;
Aha, no i na ścianie wisi jeszcze obraz. Pokażę go Wam w następnej notce c;

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Doszłam do momentu, gdy w pełni zaczęłam doceniać weekend. Od początku mojego życia, nie cieszyłam się z niego tak bardzo jak dzisiaj. To pewnie dlatego, że przez trzy ostatnie dni chodziłam spać po północy. A czym było to spowodowane? Oczywiście tym, że musiałam się uczyć, odrabiać lekcje, pisać referat, rozwiązywać zadania do szkoły... normalnie masakra. Ale na szczęście szykują się dwa dni totalnego luzu <3

A tak przy okazji, to nikt nawet nie próbował zgadnąć, skąd wzięły się imiona - Lily i James. Dam Wam jeszcze jedną szansę. Za każdą prawidłową odpowiedź dostaniecie komentarz na blogu c;

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Aha, no i jeszcze jedno. Tą notkę publikuję dopiero dzisiaj - 11.12.2015 - ponieważ wczoraj nie zdążyłam jej dokończyć. Więc macie taką relację co się działo wczoraj. Mam nadzieję, że dzisiaj zdążę Wam napisać, co dzisiaj u Summi i Zacka. A jest tego trochę c: Jestem pewna, że będziecie zadowoleni z tej informacji c;

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Więc piszcie, skąd wzięły się imiona Lily i James, a jeśli zgadniecie, dostaniecie komentarz c;

Pozdrawiam serdecznie,
~Julie  

6 komentarzy:

  1. Oh, jak słodko<3
    Ale Summer będzie miała niespodziankę
    Zack jest wspaniały, taki mąż dla takiej shortki to prawdziwy skarb
    A, i pokoik jest prze prze prze uroczy wręcz doskonały<3
    Aha i dziękuje że o mnie wspomniałaś<3
    No i przedewszystkim notka jak zwykle super :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Aha znowu zapomniałam ;) Te imiona to chyba z Harrego Pottera kiedys cos wyczytalam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ahh.. Zwolnienie na wf #tęsknie #teżchcę #nienawidzęnauczycieliwf xd. Pokoik ślicznie umeblowany <3. Piąteczka Summer! Też śpię cały dzień #ChybaŻeJestemWSzkole!!! Wcale nie aż taki najlepszy ten mój komentarz, ale dziękuję ;p. Chcę już poznać płeć dziecka bo nie wiem czy będę ciocią czy wujkiem #blondynka #dzieńsucharów xD!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Lily i James to imiona z Harrego Pottera. Imiona rodziców Harrego. Mój blog nazywa się Pralinka LPS i mam też drugi że zdjęciami Photolife.
    Pozdrawiam.
    ~Kamilax

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie napisany artykuł. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń