środa, 9 grudnia 2015

101. USG Summerki c: - 2 dzień ciąży

Hej c:

Dzisiaj wyjątkowo odpowiem na komentarze, głównie nie chcę zajmować tym posta c: Więc oto one:

Plamcia LPS
"Super! 
Summer ma prześliczną sukienkę:D"

Bardzo Ci dziękuje ^^ Też mi się podoba ^^


TheLpsShow LoveLps 
"świetne po prostu bomba ta para taka ładna że hoho:)"

A dziękuje c: Też wg. mnie do siebie pasują, mimo, że to pies z kotem c:


MyLittleWorld LPS
"To wspaniały pomysł! 
Gratulacje! :)
Nie mogę doczekać się kolejnej notki;)"

Och, dziękuje <3 To bardzo miłe ^^


WisienkaLPS
"Super! Summer ma śliczną sukienkę <3 . Świetne zdjęcia!"

Dziękuje Ci bardzo ^^ Zdjęcia są robione moim nowym telefonem, ale cieszę się, że mają dobrą jakość c;


MeCatze
"O boże ślub LPS... Ale mi tego brakowało xd. Zainspirowałaś mnie mega tym postem ;). Skoro to taki specjal na 100 notkę to na 200 będzie rozwód XDDDDDDD? Jeju wstawiaj relację z ciąży koniecznie!! I oczywiście po narodzinach też <3. I wgl wybacz, ale ten blog już nie jest twój - na mocy nadanych mi praw przekazuję go Summer i Zackowi XD! I jeśli myślisz, że sama sobie nadałam prawa do przekazania twojego bloga - to masz rację xD."

Zacznę od tego, że to chyba najlepszy komentarz jaki w życiu dostałam ;D
Cieszę się, że Cię zainspirowałam c: Oczywiście, że będę wstawiała ^^ Zaczynając od dzisiaj c:
Hahahah xD Summer nie ma na razie czasu na blog, bo czyta wszystkie możliwe fora o ciąży, a Zack cały czas pyta Summi jak jej pomóc i zastanawia się, jak przemeblować dom, by było miejsce dla maluszka ^^ Ale nieuniknione, że pojawią się jakieś posty napisane przez tą parkę albo kogoś pojedynczego ;D

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Dzisiaj do Summer przyszła pani doktor, by ją zbadać. Tak wiem, normalnie to my chodzimy do lekarza, ale w PetShire jest taki system, że gdy petek jest w ciąży, ma prawo by lekarze przychodzili do niego. Fufnie, nieprawdaż? c:

Najpierw kotka miała ogólne badania, a potem USG. Zobaczycie jego wynik na ostatnim zdjęciu ^-^

Kontrola c:
(#Wieczorna#Jakość)

Summ leży na stole i przygotowuje się do USG. 

Tak wygląda zdjęcie USG. Płeć jest jeszcze nierozpoznana (to tylko drugi dzień c;). 
Wydaje mi się, że i Summ i Zack woleliby dziewczynkę c:
[Tak, rysowałam w Paint xD Wiem, że nie jest najlepsze, ale chciałam by jak najlepiej przypominało prawdziwe c: Nie takie złe c;]

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Ogólnie u Summerki dobrze, siedzi sobie na strychu z komputerem i odpoczywa c:
Zastanawiamy się nad imieniem dla maluszka. No, jeszcze się nie urodził/a, ale trzeba już mieć wymyślone ^^ Summ uznała, że chciałaby Lily (czyt. Lili) albo Jamesa (czy komuś te imiona z czymś się może kojarzą? c;). Zack (mimo, że i tak raczej nie ma szans w pojedynku z Summer) uznał, że podobają mu się też takie imiona typu Valerie (czyt. Waleri), Melanie, Charlotte... takie... księżniczkowate? Nie wiem jak to opisać xD

Lekarka powiedziała, że u shortki wszystko wygląda dobrze, i że przyjdzie ją zbadać w następnych dniach c:
Zack zajął się projektowaniem pokoju. Zastanawia się, czy nie zrobić by go na strychu - wtedy maluch miałby więcej miejsca. A Wy, jak myślicie? Proszę, pomóżcie, bo serio nie wiemy co robić xD 

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
No, to podpowiedzcie, czy strych (oczywiście byłby wyremontowany c;) nadaje się dla dziecka c: A jeśli nie, to gdzie? Na pewno znacie dom mojej shortki i Zacka c:

Pozdrawiam serdecznie,
NO I JA TEŻ!

Summer, proszę, nie wcinaj mi się, gdy piszę.

NIE MOGĘ SIĘ NIE WCINAĆ!

A to dlaczego?

BO ZACK MI NIE POZWALA NIC ROBIĆ :c

No to pożegnaj się, skoro tak ci się nudzi...

CZEŚĆ WSZYSTKIM C:

~$ummer
i Julie c:




10 komentarzy:

  1. Jak będę w ciąży to się przeprowadzę do PetShire żeby nie musieć się włóczyć po lekarzach!! Boże jakie piękne USG!!! Podziwiam, że narysowałaś sama a nie zrobiłam zdj i nałożyłaś na nie jakiś dziwny efekt. Strych to świetny pomysł na pokój dziecka! Zobaczysz jak będzie szpanować w szkole, że ma pokój na poddaszu XD! Ojeju czuję, że Zack będzie idealnym ojcem a córeczka [jeśli będzie córeczka XD] byłaby jego oczkiem w głowie i jego księżniczką [stąd te imiona]!

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny rysunek te lps mają dobrze nie moge się doczekać malca

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę się doczekać kiedy Summer urodzi :)
    Strych jest jak najbardziej w porządku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post! Aww, fajnie by było, gdyby Summer urodziła córeczkę ^^
    I moim zdaniem strych do dobre miejsce, dużo tam miejsca itd. X3

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie, że u Sammerki jest ok.
    Możesz ją odemnie pozdrowić ;D
    Jak dla mnie pokj na strychu to wspaniały pomysł
    A oto pomysł na kolor ścian:
    -dziewczynka- jasno różowa w białe serduszka <3

    -chłopiec-błękitna w białe chmurki 0.0
    Mam nadzieję że pomogłam :))
    Aha i jak będe miała jakieś fajne pomysły to sprubuje zrobić jakieś DIY z rzeczami dla dzieci <3
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Zajrzyj do mnie na bloga,zrobiłam DIY specjalnie dla Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja najczęściej na wizyty kontrolne zapisuje się tutaj https://cmp.med.pl/rezerwuj-wizyte/przygotowanie-do-badan/usg-jamy-brzusznej/. Moim zdaniem maja bardzo dobrych lekarzy a do tego co moim zdaniem bardzo ważne, także krótkie terminy oczekiwania.

    OdpowiedzUsuń
  8. WTF?!! Jaki drugi dzien ciazy?!!! XDDDD Nie wiem jak gleboko spalas na przyrce/biologii/wdz, ale ciaze mozna rozpoznac najwczesniej 2 tygodnie po poczeciu -,- w drugim dniu ciazy to jest blastocysta xDDDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem pewna, że Julie wie i wiedziała również wtedy, że w rzeczywistości ciąża nie trwa tydzień. to jest z a b a w a. miała dokumentować cały proces rozwoju zarodka i płodu codziennie przez 9 miesięcy? xD

      Usuń
  9. najpiekniejsze jest jednak to, ze dwudniowy zarodek/morula/blastocysta ma rozwiniete wszystkie czesci ciala i wyglada jak 8io miesieczny plod XDDDD THAT'S BEAUTIFUL

    OdpowiedzUsuń