piątek, 11 grudnia 2015

103. LPS: Dziewczynka, czy chłopczyk? - 4 dzień ciąży #SummerkowyPost

Hej wszystkim c:

Tutaj Summer c:

Dzisiaj piszę ja, ponieważ Julie jest wykończona ;^;
Chociaż w sumie, to bardzo mi się nudzi xD Bo Zack mi nie pozwala prawie nic robić :c Tylko cały czas każe mi odpoczywać, siedzieć sobie na kompie... Ale dzisiaj go ubłagałam i wyszliśmy razem na spacer ^^ No i spotkaliśmy tam Vinyl c: Pogadaliśmy sobie w trójkę, a później powiedziałam jej, że pokoik dla maluszka jest już urządzony ^^ Tak, Zack pokazał mi go po południu *.* Jest mega śliczny <3 Nie mogę się doczekać, kiedy maluch się urodzi :33

No dobrze, bo tak zaczęłam od dłuższego wstępu. Zauważyłam, że NP (nasza pani) ostatnio odpowiada na jeden komentarz w notce. No to oke c:

MyLittleWorld LPS
"Oh, jak słodko<3
Ale Summer będzie miała niespodziankę
Zack jest wspaniały, taki mąż dla takiej shortki to prawdziwy skarb
A, i pokoik jest prze prze prze uroczy wręcz doskonały<3
Aha i dziękuje że o mnie wspomniałaś<3
No i przedewszystkim notka jak zwykle super :))"

Chwila, ja już Cię tu gdzieś widziałam xd A tak, Julie mi o Tobie mówiła ^^ Twój poradnik jest świetny c:
Miałam niespodziankę, i to jaką! ^^ Byłam najszczęśliwszym PetShopem na świecie :>
Wiem, Zack jest cudowny <3 Bardzo go kocham c:
Pokój też mi się mega podoba ^.^
W imieniu Julie: dziękuje, i nie ma za co :33

A po chwili napisałaś taką jakby drugą część:
"Aha znowu zapomniałam ;) Te imiona to chyba z Harrego Pottera kiedys cos wyczytalam"

Brawo, zgadłaś ^^ Ja, razem z NP kochamy Harrego Pottera! Jest cudowny *.*
No i oczywiście, na Twoim blogu pojawi się komentarz c;


A teraz zaczynajmy już dalszą część notki! c:

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Uznałam, że może przydałoby się odpowiedzieć na kilka pytań, może Was to ciekawi? c:

1. Jak czuję się podczas ciąży?
Dobrze, na szczęście nie wymiotowałam c: Mam momentami zachcianki ;D I tak, łączę dość dziwne smaki xD Lody + frytki? Norma xD

2. Co u mnie tak ogólnie?
A dobrze. Dawno nic nie pisałam xD Spotykałam się z Vinyl, miałam ślub, planuję Święta dla PetShire, szykuję się do narodzin maluszka, odpoczywam, czytam fora o ciąży i Pamiętnik Rogera. Tak, wiem, on już dawno nie pisze. Ale po pierwsze: ma dwie córki, o których lubię czytać, a po drugie, czytając jego wywody można się pośmiać c: Stare, dobre czasy c:

3. Czy wiem, jakiej rasy/rodzaju zwierzęciem będzie maluszek?
Prawdopodobnie, bo nie jest to jeszcze potwierdzone na 100%, będzie to... kotek! ^^ Tak jak ja c: Mam nadzieję, że mały shorthairek *.* Byłoby cudownie c;

4. Wolałabym dziewczynkę, czy chłopczyka?
I to, i to, ale bardziej dziewczynkę c:

5. Ile chciałabym mieć dzieci?
Dwójkę c: Najlepiej dziewczynkę i chłopca c:

6. Czy będę się nadawać na matkę? :o
Myślę, że tak ;D Ale to się okaże już niedługo ♥

7. Czy mam już wybrany wózek?
Tak, dam Wam zdjęcie. Ładny? c:

8. Jakie imię nadamy dziecku?
Hm... i tu jest drobny problem. Ja chciałabym Lily lub Jamesa, a Zack to wiadomo... takie księżniczkowate. Nic nie mam do takich imion, ale nie wiem co wybrać. Może zrobimy pomocnicze głosowanie? Oczywiście po prawej stronie bloga c:

9. Jak połączę pracę z byciem mamą?
Jakoś to będzie c: Wiadomo, jestem piosenkarką i organizatorką, ale coś trzeba będzie wykombinować c:

10. Ile mam lat?
Tak, do tego momentu wszyscy wiedzieli (albo chociaż kilka osób), że 20. Bo tak było do tego momentu. Julie łamie wszelkie zasady i uznała, że nie powinnam być matką w wieku 20 lat. No i na dodatek, kto bierze ślub w wieku 20 lat? Więc, niestety, zostaję 'postarzona'. O 5 lat. Więc ja mam 25 a Zack 26. No cóż, trzeba będzie się przyzwyczaić.

11. Jakiej płci jest maluch?
Dzisiaj jest czwarty dzień ciąży, czyli już chyba połowa. Ponieważ ciąża trwa tydzień c:
Przyszła do mnie pani doktor (ta sama co wcześniej c:) i zbadała. Najpierw ogólne badania, a potem powiedziała, że maluch jest już na tyle duży, że pewnie będzie można już poznać jego płeć.
Ja, razem z Vinyl (która przyszła do mnie w czasie spaceru) nie mogłyśmy się doczekać wyniku! Lekarka szybko przygotowała sprzęt i po chwili wszystko było już wiadome. Będzie to...



























dziewczynka!!! ♥

Jeju, jestem tak prze szczęśliwa, że chyba zaraz wybuchnę! Będę miała córeczkę! A wiecie jak bardzo Zack się cieszy?! Przytulał mnie chyba przez pół godziny xD 
Więc tak, będę miała córeczkę! Dalej nie mogę w to uwierzyć... a jednak! Wy w komentarzach (tak, czytałam je :33) też pisaliście, że cudownie byłoby, gdybyśmy z Zackusiem mieli córkę c: 

I co Wy na to? c:

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Ogólnie Julia kazała przekazać, że chętnie popisałaby z kimś, np. MeCatze, która bardzo ją inspiruje, i NP szczerze ją polubiła. No i ja chętnie popisałabym z Twoimi petkami, co ty na to? c:

Pozdrawiam Was serdecznie c:
~$ummer

5 komentarzy:

  1. Ciekawy post Summerko :3
    Gratuluję dziewczynki! ^^ Nie mogę się doczekać, aż zobaczymy jak wygląda :D

    PS: Przekaż Julie, że chętnie bym z nią popisała c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaa!!!
    Dziewczynka! Z całego serca Ci gratuluje<3
    Bardzo się cieszę :)
    Nie mogę sie doczekać kiedy mała będzie już z nami<3
    Aha i oczywiscie pozdrów Julie, którą też szczerze polubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej dziewczynka <3! Taką miałam nadzieję xp. Skype podałam w ostatnim poście. Chętnie popiszę z Julie a moje LPSki z tobą ;).

    OdpowiedzUsuń