wtorek, 26 stycznia 2016

107. LPS: Co się bardziej opłaca - sprzedaż czy wymiana? Porównanie.

Witajcie! ^^

Od dłuższego czasu zastanawiałam się nad LPS'owym tematem na posta. No i kiedy on przyszedł? 20 minut po północy :')
Ale to dla mnie nie ważne, która jest godzina, bo jestem chora. I i tak nie idę do szkoły ;D Więc mogę sobie dłużej posiedzieć przed komputerem ^^

Aha, no i... chciałabym Wam podziękować za to 29 000 wyświetleń i 201 komentarzy... no bo wiecie... to dość dużo ^^ Więc... OGROMNE PODZIĘKOWANIA DLA WAS ♥

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Pfy... od czego tu zacząć... no dobrze. Jakiś wstęp by się przydał ^^

Jak już zdążyliście przeczytać, dzisiaj naszedł mnie ten genialny pomysł na posta. Ale dlaczego taki?
Uważam, że czasem możecie się zastanawiać - co jest lepsze? Wymiana, czy sprzedaż?

Załóżmy, że jesteśmy w takiej sytuacji:
Mamy dość dużą kolekcję, a w niej wiele petków, które albo nam się trochę nie podobają, albo w ogóle. Bo dostaliśmy, bo się pomyliliśmy, bo coś tam... No grunt, że każda osoba zapewne nie raz miała dylemat - co z tymi figurkami zrobić? Zostawić?
Ja mam ogromny sentyment do każdej figurki, i "Nie mogę jej oddać! Dostałam ją na urodziny od rodziców, wtedy, kiedy miałam przyjęcie razem z Cesią!"... Tja ;D U mnie tak to mniej więcej wygląda xD
Ale jeśli wy zdecydowaliście się na pozbycie się figurek, możecie się zastanawiać, w jakiej formie to zrobić. Od razu odradzam Wam oddawanie, chyba, że jesteście po prostu bardzo dobroduszni. Ale jeśli chcecie pozbyć się niepotrzebnego, a zyskać, polecam Wam sprzedać lub wymienić.

UWAGA!!! PONIŻSZY PORADNIK MOŻE RADYKALNIE ZMIENIĆ TO, CO WCZEŚNIEJ MYŚLELIŚCIE! CZYTACIE NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ! ALE I TAK PRZECZYTAJCIE ;DDD


Wymiana czy sprzedaż?

Zacznijmy może od wymiany. Jest opłacalna, jeśli wymieniamy się za naprawdę ładne petki. I tylko takie, które chcemy mieć. Bo po co nam kolejne, które prawdopodobnie skończą jak te?

Plusy wymiany:
+ Zdobędziemy nowe figurki
+ Nie raz w wymianie dostajemy dodatki, listy, rysunki czy niespodzianki
+ Miłe wspomnienia 
+ Możliwość poznania kogoś bliżej 

Minusy wymiany:
- Tracimy LPS'y
- Możemy zyskać figurki w złym stanie
- Na wymianę dodajemy dodatki, a czasem nie chcemy się z niektórymi rozstawać
- Koszty przesyłki są też po naszej stronie
- Niestety, ktoś może nas oszukać

Podsumowanie: Wymiana ma swoje wady i zalety. Jeśli jest ona dla nas opłacalna, czemu by nie spróbować? Ja sama wymieniłam się tylko raz w życiu i zapewne ostatni, chociaż nie jestem niczego pewna na 100%. Jestem z niej bardzo zadowolona i cieszę się, że dzięki niej poznałam przyjaciółkę ♥

Teraz omówimy sprzedaż. Dobre jest to, że pozbędziemy się niepotrzebnych figurek, a za pieniądze możemy kupić nowe! I to dokładnie takie, jakie będziemy chcieli ^^

Plusy sprzedaży:
+ Zyskujemy pieniądze
+ Możemy kupić dokładnie takie figurki, jakie chcemy
+ Za sprzedanie kilku niepopularnych figurek możemy kupić popularną

Minusy sprzedaży:
- Tracimy LPS'y
- Ponosimy koszty przesyłki

Podsumowanie: Sprzedaż jest dobrym rozwiązaniem dla każdego, kto woli mieć tylko wybrane figurki. Możemy uzbierać na popularnego LPS'ka, dzięki sprzedaży tych mniej wartościowych. Ja głównie kupuję petki ^^


Podsumowanie ogólne: Dwie opcje mają swoje plusy i minusy. To, na jakie rozwiązanie się zdecydujecie zależy od Was i od Waszych upodobań. Mam nadzieję, że to małe podsumowanie pomoże Wam w podjęciu wyboru c:

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Pozdrawiam serdecznie
~Julie ♥

6 komentarzy:

  1. Hehehe, ciekawe skąd pomysł :DD . Też się megaa cieszę , że się wymieniłyśmy ;**. I tutaj masz rację. Me wątpliwości rozwiane ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogę powiedzieć, że nigdy się nie wymieniałam, ponieważ jest to prawda. Znalazłam kiedyś pewną osobę, która chciała się wymienić z nie popularnego lisa. Mimo iż nie jest to taki wielki unikat, nigdzie go nie było! Lis był moim marzeniem, więc zaproponowałam wymianę ^^ Pisałyśmy i skończyło się na zdjęciu wysłanym przeze mnie. Były to proponowane LPS'y. Ona nic nie odpisała - ani po wysłaniu, ani po dniu, czy dwóch dniach. Tak wyglądała moja cudowna przygoda z wymienieniem się! ;D Haha, teraz kiedy sobie to przypominam chce mi się śmiać! ^^
    Pozdrawiam,
    ~Candy

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam dokladnie to samo co Ty nawet za swinke bym sie nie wymienila ;D
    U mnie wszystkie LPS maja jakas role.
    A po za tym to fajna notka :3
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wymieniłam się z koleżanką, gdy byłam u niej w domu. Wiec ryzyko znikome.

    OdpowiedzUsuń
  5. Proszę o uwagę,

    Ma to na celu poinformowanie ogółu społeczeństwa, że mężczyźni lub kobiety, którzy są zdrowi, a% 100 poważnie sprzedaje swoją nerkę, powinni niezwłocznie skontaktować się z Miot Center. Ponieważ mamy wielu pacjentów, którzy są tutaj po przeszczep nerki, Czy szukasz okazji do sprzedaży nerki za pieniądze z powodu załamania finansowego, a my zaoferujemy ci 550 000 USD na nerki. Nazywam się Doktor Brad Hilaman, jestem Przedstawicielem w Szpitalu Dosher Memorial. Nasz szpital specjalizuje się w chirurgii nerek / transplantacji i leczeniu innych narządów, zajmujemy się również kupowaniem i przeszczepem nerek u żywego i zdrowego dawcy. Jeśli jesteś zainteresowany sprzedażą swojej nerki, nie wahaj się skontaktować z nami przez e-mail: doshermemorialhospital1@gmail.com

    E-mail: doshermemorialhospital1@gmail.com
    Lub WhatsApp: +2348110652559
    Dr Brad Hilaman.

    OdpowiedzUsuń
  6. Esto es para informar al público en general Hombres o Mujeres que están sanos
    y 100% serio en la compra o venta de riñón, debe urgentemente
    Contáctenos . Como tenemos muchos
    pacientes que están aquí para un trasplante de riñón, ¿está buscando un
    oportunidad de vender uno de sus riñones por dinero debido a
    descomponer o pagar su deuda, y le ofreceremos $ 500,000.00 USD por uno de sus Riñones. Mi
    mi nombre es doctor David mike, soy un nefrólogo en este hospital
    HOSPITAL DE TRASPLANTES. Nuestro hospital está especializado en Riñón
    Cirugía / trasplante y otros tratamientos de órganos, también nos ocupamos de comprar
    y trasplante de riñón con un donante vivo y sano.
    ubicado en India, Nigeria, Emiratos Árabes Unidos, EE. UU. y todas las partes del
    país. Si está interesado en comprar o vender riñón por favor
    no dude en contactarnos por correo electrónico en Hangouts: doctordavidmike@gmail.com

    Nota: Internet hay muchas personas con diferentes motivos, así que
    Sea sincero y sincero, se trata de salvar vidas, mejor
    Saludos

    OdpowiedzUsuń