czwartek, 28 stycznia 2016

108. LPS: Akcja: Czytelnicy - Bloggerki - List za list. Co na to powiecie? Skrytka pocztowa? / Króciutkie info

Witajcie!

W dzisiejszej notce zapraszam na duże zaskoczenie ^^
Wydaje mi się, że czegoś takiego na blogu LPS'owym jeszcze nigdy dotąd nie było. Chciałabym więc złamać wszelkie zasady i zaproponować Wam coś nowego i ciekawego ^^


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Dzisiaj wpadłam na dość ciekawy pomysł - połączenie mojej miłości do listów i paczek, a także do bloga ^^
Jeśli jeszcze tego nie wiecie, ja wręcz kocham wysyłać i otrzymywać listy, paczki i pocztówki ♥ 
Z tego powodu pomyślałam - czy może ktoś nie chciałby wysłać mi czegokolwiek? Oczywiście, nie polegałoby to tylko na tym. Druga część polega na tym, że gdy otrzymam od Was cokolwiek - list, paczkę czy pocztówkę... odpiszę Wam. Tak, dokładnie o to chodzi ^^
Myślę, że to mogłoby trochę bardziej mnie z Wami zbliżyć. Jeśli byście chcieli, mogłabym nawet nagrywać otwieranie poczty od Was na moim kanale na YT. Tak, to coś to jest mój kanał xD 

Więc teraz wszystko zależy od Was - chcecie bym założyła skrytkę pocztową, a potem wprowadziła w życie akcję List za List? Jeśli tak, zagłosujcie w ankiecie po prawej stronie bloga! ^^

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Postaram się pisać częściej.
Oficjalnie ogłaszam, że przez Waszą liczną liczbę wyświetleń, po prostu nie mogę nie pisać. Dlatego od dzisiaj zamierzam pisać chociaż kilka notek w miesiącu! ^^

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Więc, pamiętajcie o zagłosowaniu! Każdy głos jest dla mnie bardzo ważny :)

Pozdrawiam serdecznie
~Julie

Ps. Jeśli ktoś chciałby napisać o mojej akcji u siebie, to... byłoby mi ogromnie miło ;)

8 komentarzy:

  1. Oczywiście, że napiszę! ;3 Gorąco polecę też twój blog, jest świetny! ^^ Podziwiam Cię - tyle czasu z tym blogiem... Mnie miesiąc było ciężko wytrzymać, głównie z powodu szkoły... ._.
    Pozdrawiam,
    ~Candy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S Mogę wkleić do notki to prześliczne zdjęcie Summer pochylającej się nad skrzynką pocztową? Oczywiście dodam, że ono również pochodzi z twojego bloga! ;)

      Usuń
  2. super! Postaram się napisać <3. Co tam u Summer i jej córeczki? Z chęcią bym przeczytała xD

    Enjoy<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeny.... sama mowisz, ze cie komy ciesza, a nie pisesz ich u innych bloggerek -.- Tylko na youtube cie widze u lpstuberek jak gadasz jaki to pienkny jest ten film, zeby sie podlizac ---.--- I oczywiscie spamisz tym linkiem do swojego blozka -.-
    I na dodatek zebrasz teraz o lps, zal mi cie...
    I wez usun te gowniane reklamy -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro ten blog Ci się nie podoba to po co tu byłaś, mogles/as po przeczytaniu wyjść i tyle, a nie komentować ;).

      Usuń
  4. Zanim listy dostarczy nasza Poczta Polska minie pół wieku. Teraz to nawet kartki nie dochodzą :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Nakręcaj filmy z otwieraniem listów na YT

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne zdjęcia pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń