sobota, 6 lutego 2016

109. LPS: Odpowiedź na komentarz / Special na ponad 30000 wyświetleń - Common LPS Collector Tag z moim bratem... w formie filmu ^^

Witajcie kochani ♥

Dzisiaj zaczniemy od troszkę mniej miłego początku... zapraszam.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Chciałabym odpowiedzieć na pewien komentarz, a mianowicie hejt. Nie żebym jakoś bardzo się tym przejmowała, ale chciałabym po prostu trochę to skomentować i wyprostować niektóre 'fakty'.

"Jeny.... sama mowisz, ze cie komy ciesza, a nie pisesz ich u innych bloggerek -.- Tylko na youtube cie widze u lpstuberek jak gadasz jaki to pienkny jest ten film, zeby sie podlizac ---.--- I oczywiscie spamisz tym linkiem do swojego blozka -.-
I na dodatek zebrasz teraz o lps, zal mi cie...
I wez usun te gowniane reklamy -.-"
Autor: Anonimowy

Po pierwsze: tak, mówię o tym, że komy mnie cieszą. I tak, nie piszę ich u innych bloggerek, bo po prostu nie mam czasu. Ale czytam wpisy. I gdybyśmy mieli się czepiać każdej osoby która nie pisze u innych komentarzy a jedynie czyta, to... oj, byłaby to długa lista ;)
Po drugie - nie podlizuję się. Chwalę tylko te, które naprawdę doceniam. Linka nie dodaję, by się 'reklamować', a by być chociaż troszkę rozpoznawalna, by ludzie widzieli, że jednak trochę się w fandomie udzielam.
Po trzecie, nie do końca sobie przypominam, bym kiedykolwiek żebrała o LPS. Jeśli chodzi Ci o akcję List za List, nie jest to żadne żebranie. A tym bardziej nie mówię, by ludzie wysyłali mi figurki. Ja cieszyłabym się ze zwykłego listu włożonego w kopertę. Nie namawiam, by ktoś dawał tu Littlest Pet Shop. Więc proszę, nie wymyślaj ;)
Co do reklam, wiem, że nie są one zbyt dobre, ale to czemu one są na stronie i czy nadal będą jest tematem na innego posta.
I to by było na tyle. Mam nadzieję, że trochę obróciłam Twój tok myślenia o mnie i rozwiałam kilka wątpliwości c:

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Jak już przetrwaliście tą męczarnię, to zapraszam do tej wesołej części posta ^^

Chciałabym Wam ogromnie podziękować za ponad 30 000 wyświetleń! W tej chwili jest ich dokładnie 31 472! ♥ Jeszcze raz - DZIĘKUJĘ! ♥

A oto taki mały special - Tag z moim bratem ^^


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Do następnego posta! ♥
~Julie

Ps. Tak, mam nowe figurki ^^ Już niedługo trochę więcej o nich ^^
Ps. Ps. Dziękuje za wszystkie oddane głosy! Ale macie jeszcze trochę czasu do końca, więc jeśli tego nie zrobiłaś/eś - wystarczy jeden klik ;)
Ps. Ps. Ps. Kocham Was! ♥


5 komentarzy:

  1. CHEJTY LECOM! Haha xD Też czytam posty innych bloggerek ale komentuję tylko tego bloga... Sama nie wiem dlaczego. Zawsze chcę zaznaczyć tu swoją obecność, ponieważ bardzo lubię tego bloga. Co do tego, że rzekomo nie komentujesz nikogo na blogu to tylko po części prawda :') Zaglądasz do mnie i wiem, że na pewno jesteś aktywna u Maślaczka ^^ Piszę to przed przeczytaniem tej notki do końca, więc lecę czytać dalej! ;3
    ~Candy

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny filmik! W tle zauważyłam napis "Toradora!", cieszę się, że to anime ci się spodobało ^^
    Co do tego hejtu, nie przejmuj się c;
    No i gratuluję Ci tylu odwiedzin! ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super notka! :D
    Masz ładny głos. ^^
    W ogole ostatnio znów tu zaglądam, a dzieki tobie postanowiłam wskrzesić swojego bloga. ;pp
    Pozdrawiam! ;3

    OdpowiedzUsuń