środa, 27 maja 2015

44. LPS: Prezenty na Dzień Dziecka + Własnoręczny domek dla LPS

Hej :33

No nieźle, nieźle. Powoli zbliżamy się do 3000 wyświetleń. Mistrze.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Ja swój prezent na Dzień Dziecka dostałam zupełnym przypadkiem już wczoraj. Po prostu i ona, i prezent brata przyszły w tym samym czasie. Dlatego rodzice dali Nam je :D
Fajo, fajo, nie? :D

Sooo beauty <3
Moja Kirunia (w sensie Kira :D)

#1120 jest w stanie idealnym, jest piękna, i bardzo ją kocham <3 Przez okres, gdy nie miała jeszcze mieszkania w PetShire mieszkała u kuzynki Jeesie, ale dzisiaj wreszcie jej zrobiłam. Skończyłam wręcz przed chwilą :D Oto ono:


Kira :33












Ja ogólnie jestem z niego [mieszkania] bardzo zadowolona. Jest śliczne ♥

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Dostałam jeszcze 3 tom "FNiN" i jeszcze jedną książkę, która jest w drodze. [Oczywiście FNiN już zaczęty <33]

Ach, wakacje. 29 dni! Rozumiecie to?! TYLKO 29! A bez weekendów i świąt tylko 19!!! O good, ale super! Ja to już zakładam ciemne okulary i pędzę na plażę... w snach. Hahaha, nie mogę się doczekać! Ja oczywiście na wakacje zabieram LPS'y. Dałabym Wam kilka zdjęć z poprzedniego i dwa lata w tyle, ale jestem na kompie brata. Well.

A wy co dostaliście... znaczy, co niecie? Znaczy dostaniecie xD A wy co NIECIE? xD

Czuję się ogólnie już dobrze. Widzę, że zaczęliście głosować, a dziennie jest około 50 wejść. Bardzo Wam dziękuje, ponieważ to Wy tworzycie ten blog! Dziękuje <33

Ale się rozpisałam. Well,
Cześć Kochani!
~Julie z Kirą


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz