niedziela, 24 maja 2015

41. LPS: Na czym polega NTM? / Waaakacje! - Oficjalne LPS'owe odliczanie!!!

Heeeej ^-^


Dzisiaj mamy 24 maja, czyli niedzielę. Ja dalej jestem chora, idę jutro do lekarza, ale mam nadzieję, że już będzie good. Dobra, nie przejmujemy się ty, ja jestem totalnie ucieszona, bo zaraz mamy wakacje! Ale o tym ponownie w drugiej części posta :D

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Czym jest NTM? Jest to Next Top Model.
Rozjaśnione? Pewnie nie, więc pozwólcie, że wyjaśnię dokładniej ;)
Polega ono na wstawianiu co jakiś określony czas przez autora filmu z ocenami prac uczestników.
Uczestnicy tworzą fotografię na wybrane przez autora tematy.
Zasad jest kilka: nie można zmieniać figurki (u większości), są terminy i wyznaczone tematy, eliminowani są uczestnicy, są finały... no, nie umiem wyjaśniać xD

Macie tu przykładowe NTM u LPSToriandTeri:



>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Wyobrażacie sobie, że do wakacji (bez świąt i weekendów) zostało TYLKO 22 DNI?!

Z tej okazji, postanowiłam zacząć oficjalne LPS'owe odliczanie do wakacji! ^^

Więc, 32 dni razem ze świętami, weekendami i w ogóle. Moja szczęśliwa liczba :D Zaczynajmy!




Hej!
~Julie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz