sobota, 17 stycznia 2015

9.Co się działo w Sylwestra? / LPS Niszczą Ten Dziennik?!

Czeeeść!

Witajcie, po mojej dłuuugiej nieobecności! Ale już jestem, więc zaczynajmy!
Chcę jeszcze podziękować wszystkim za 115 wyświetleń!!! Super!!!

*Chciałabym pozdrowić Cysię, która nie ma czasu na czytanie mojego bloga xD*

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Czy Wasze LPS organizowały coś na Sylwestra? Bo u mnie była impreza, że nie wiem co ;)
Do jakiejś drugiej w nocy siedziałem a moje Petki miały koncert. Mam kilka zdjęć ulotek itd, a także filmik nagrany jeszcze przed koncertem, ale to dodam później, na Edicie, bo za nic w świecie nie mogę znaleźć tego głupiego kabla! xD

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

TAM TARAM TAM TAM!!! Tak oto, Julie zdobyła swój własny, jedyny Dziennik do Niszczenia!

Już tak na poważnie... xD Ale teraz to mówię na serio... hahaha, nie mogę się przestać śmiać xD

Ok, chciałam Was zapytać, czy macie ochotę na oglądanie zdjęć z niszczenia mojego dzienniczka? Jest on robiony na Styl LPS, wszystko co możliwe z LPS, więc czemu nie? :D

Pewnie zaraz dodam jakieś głosowanie, czy coś w tym stylu, a jak będzie, to na pewno napiszę xD

~Totalnie rozbawiona
                         Julie


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz