sobota, 17 stycznia 2015

10. OGÓRKI KISZONE SĄ WSZĘDZIE!!! / Gdzie mnie znajdziecie? / Szkoła LPS

Hejunia :D

Tiak... strasznie dziwny tytuł :D Ale co na to poradzę, jak mam manię na jedzenie ogórków kiszonych? :D
Przy okazji wiem, że 9 post miał być wcześniej, ale jak mówiłam: szukam kabla, i pomyślałam, że się znajdzie, ale kicha :/

Tak w ogóle, to wpadłam na to, by pisać posty gdy mam wenę, i publikować po jakimś czasie, w sensie tak, że np. w poniedziałek napiszę dwa, i jeden opublikuję, a drugi np. za tydzień :D

Dobra zaczynajmy już, ale co do tych ogórków, to chcę tylko pozdrowić FirstChoice'a, i podziękować za ciekawą rozmowę na MLPPolska :3 (ogórki są wszędzie! First też je lubi :D)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Postanowiłam, że napiszę Wam kilka moich kont, żeby mnie znaleźć, gdybyście czegoś potrzebowali, czy coś w tym stylu :D

Howrse.pl - zalotka1233 (nie komentujcie :D)

MoviestarPlanet - modelka89

MLPPolska - LarotaCalipso

Tja, nie mam na Doggi, Aska, Twittera ani nic w tym stylu, ale te 3 Wam chyba wystarczą :D

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Wpadłam na pomysł, by zrobić szkołę dla LPS! Jak to będzie działało? Wysyłasz mi formularz z danymi petka, a ja wysyłam Wam Test Kwalifikacyjny. Musicie go do mnie przesłać wypełniony w ciągu tygodnia, a jeśli macie wystarczająco dużo punktów wybieracie sobie profil! Jeśli poniżej normy, a macie bardzo dużo punktów z jakiegoś przedmiotu, pozwalam Wam wybrać sobie ogólny albo na wybranym przeze mnie, a jeśli wyszło Wam ogólnie poniżej normy to idziecie do ogólnej. Potem zadaję Wam prace domowe, wpisuję oceny, a wy piszecie opowiadania :D Świetne, nie?
Jeśli chcecie bym zrobiła coś takiego piszcie w komentarzach!

Pozdrawiam w drugim już dzisiaj poście,
~Julia

3 komentarze: