niedziela, 18 stycznia 2015

11. Walentynki już tuż, tuż! / Ferie trwają!

Hej milordy :D

*Dedykuję mojej mamusi, która uznała, że jeśli jedzenie w towarzystwie mojej Summer wpływa na to, jak i co jem, to ona jest gotowa nawet codziennie ją ze mną przebierać :D <3*

148 wyświetleń?! Ale cudownie! Muszę chyba pisać posty częściej <3

Nie mam raczej nic do powiedzenia, oprócz tego, że teraz, w ferie, posty będą się pewnie pojawiały częściej :D

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Och tak! Walentynki już 14 lutego, czyli za... 27 dni? Chyba tak :D

Summer zebrała ekipę: Purple, Felicity, Sarah (czyt. Sarę), Rosalie, Zacka, Reviana, Toma, Rocksett, Brithney, Chelsy, Vajpera, Leona, Cler, Angelinę, Sophiję, Jeesie (wiem, że poprawnie piszę się Jessie, ale historia jest taka, że gdy z moją kuzynką robiłyśmy dla niej pokój, to poprosiłam o napisanie jej imienia na tabliczce, i ona napisała właśnie przez dwa "e" :)), Honey, Nancy, Vinyl, Kate, Navvy, Nilsę i Sarabi (w skrócie Sari, to moje najlepsze dwa prezenty świąteczne ever ♥). No i razem rozważali co na te Walentynki zrobić. W końcu ustalono, że zrobimy Bal Walentynkowy! Będzie jedzenie, napoje, muzyka, występy, losowanie z nagrodami... i jakieś konkursy, dużo tego :D
*Co wy na to bym zrobiła jakiś konkurs też dla Was? :)*
Teraz moje figurki rezerwują pobyt w SD (Sweet Dots) i drugim salonie piękności :D Muszą to zrobić już teraz, bo przed balem będą wszystkie miejsca zajęte! Większość idzie do nowego salonu, jeszcze bez nazwy (coś wymyślę), bo przyjmują tam same gwiazdy! Będą nie tylko polskie znane osobistości, ale także dwie francuskie fryzjerki, masażystki, stylistki (na prawdę! Mam dwa LPS z Francji od jednej z moich BFF ♥) i jedna z Holandii (od drugiej mojej BFF ♥).
Trzeba przygotować wszystko - ozdoby, jedzenie, no i wszyscy muszą przyjść w pięknych strojach! To coś dla Lii - naszej stylistki!
Jeśli będziemy wiedzieli coś więcej na pewno przekażemy! - mówi Summer.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Ferie już trwają! Tak w sumie, to niezupełnie, po dopiero od poniedziałku, ale olać to! My już w piątek po lekcjach czuliśmy się jakby były ferie <3 Dzięki temu możecie spodziewać się większej ilości postów :D

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

No i trochę się przedłużyło, ale olać to :D

Papatki kochani!

~Julie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz