niedziela, 25 stycznia 2015

12. Moje marzenia LPS / Moje manie LPS

Hijo de la Luna!

(to prawdopodobnie będzie mój nowy sposób witania się, więc musicie się przyzwyczaić :D)

Po pierwsze: nie mogę uwierzyć w taką liczbę wyświetleń!!! Aż 209!!! Nie wiem czy to przez to, że posty są krótsze, czy dlatego, że są częściej :D Dziękuje <3

Po drugie: to pytanie trochę nawiązuje do punktu pierwszego: czy chcecie, by posty były częściej i były krótsze, czy dłuższe i trochę rzadziej? Bo jeśli mam się rozpisywać, to muszę mieć więcej czasu, i w ogóle... rozumiecie, nie? Więc piszcie śmiało w komentarzach ^^

Po trzecie: zmieniłam Favikonę, fajna? :D

Po czwarte: do końca głosowania w sprawie Dziennika zostało tylko 6 dni - głosujcie!

Po piąte: dodałam listę obserwatorów bloga - byłoby mi ogromnie miło jeśli byście się dodali ^^

Po szóste: let's get started!!!


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

No tak... chyba każdy ma jakieś marzenia LPS. Nie będę się jednak rozpisywała, tylko pokarzę te o których marzę ^^ (jeśli macie i chcecie sprzedać lub oddać (byłoby najlepiej :D) - piszcie na mój adres E-mail: modelka345@gmail.com)

W zielonych kółkach są te, które mam, a w fioletowych - które chciałabym mieć :3
















Zdjęcia pochodzą z Internetu i strony Nicole-mysite!

No, ufff, i tak zrobiłam tylko te kształty, ale marzeń mam więcej xD 

Dobra, wracając, wiem, że jestem bardzo wymagająca i takie tam, ale no co, pomarzyć sobie nie można?! :D

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Nadszedł czas na... *PRZERWA NA REKLAMY*




5 minut później...

Ok, jeśli Leon przestał się wreszcie reklamować *patrzę na niego gniewnie*, to chyba mogę powiedzieć coś o moich maniach LPS. Tak w ogóle, to wiecie skąd wzięło się słowo "mania"? Właśnie od BullcioManiaka :D Tak tak, od naszej Kingi z bloga lps-friends! Ale okey, wracając, mam 5 manii LPS: Jamniki, Dogi Niemieckie, Shorthairy, Spaniele i Collie :3 Bardzo lubię wszystkie te pięć kształtów. Przedstawię liczebność w figurkach:

Jamniki (nie opuszczone uszy): 5
Dogi Niemieckie: 3 prawdziwe, 1 podróbka, w sumie 4
Shorthairy: 7
Spaniele: 2
Collie: 2

Całkiem niezłe liczby ^^

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Papatki!

Julie








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz