poniedziałek, 26 stycznia 2015

13. Summerkowy post ^-^

Heeejcia!

Dzisiejszy post piszę ja - Summer :D Podkradłam Julii laptopa :D Ale wracając do mojej Pani... ma niedługo urodziny! W sumie, to nie tylko ona, bo ja i Brithney również. Tylko, że Julie ma 10 a my 9 kwietnia ^^ Ale oki, na to jeszcze czas. A tak w ogóle, to opowiem Wam kawał:
,,Co miś uszatek jada na kolację? PORA na dobranoc" xD Hahaha xD

Co u mnie? A nic ^^ Oprócz tego, że wyprowadziłam się z mieszkania Vinyl, i mam własny, duży dom (a nie tylko mieszkanie). Mieszkam razem z Zackiem :3 Mój misiu <3 Mam w nim swój pokój, łazienkę, drugą łazienkę, Zack ma swój pokój, jest salon, garaż i co najlepsze - posiadam własną garderobę!!! Dom jest jeszcze w budowie, musimy go więc dokończyć B)

Nasza Pani ostatnio ciągle coś rysuje w Paintcie. Z tego co zaglądałam, to jakieś wilczki, głównie w stylu MLP i LPS. Zapytam, czy pozwoli mi wrzucić jakąś pracę ^^

<Tu Julia - tak, zgadzam się>

Yay! To wrzucam!





...

Naszej Pani niestety dzisiaj długo nie było, bo pojechała do Afrykarium z mamą, bratem, koleżanką mamy, Wiktorem i Kacprem. Prosi żeby go pozdrowić... Dobra, pozdro dla Ciebie Kacper ^^
Mają też się spotkać w piątek? Gdzie ona tak wychodzi! Jutro z Cysią na dwór, w piat. z Kacprem! Życie jest takie niesprawiedliwe xD A co z MOIM DOMEM SIĘ PYTAM?!

...

Ogólnie nie wiem czy zauważyliście, ale nasza Pani rozdziela akapity ~ lub >, a ja trzema kropkami ^-^

...

Wiecie, że Puddi dodała 25 nowy filmik?! Legenda Fiapais 6!!! Ekipa MŚL (Mój Świat LPS) liczy na wielki powrót!

...

To nie jest zbyt długi post, ale nie szczególnie mam co pisać! Wiecie jak się moimi łapkami trudno pisze na klawiaturze?! Dobra, to do zobaczenia!

Wasza Summer!


Ps. Tu Julie - czy chcecie więcej postów pisanych przez moje petki? Mam zamiar założyć moim ulu bloga, ale muszę zacząć się wyrabiać z pisaniem xD Myślę, że taki spontaniczny post od mojej Summerki od czasu do czasu nie jest zły ^^ Pa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz