piątek, 17 lutego 2017

120. LPS: Wszystko i nic - odmalowana półka, szybka ankieta, pierwszy custom i ile mam figurek?

Ohayo! ^^

<czas się zapisać na kurs japońskiego...>

Lubię Chelsy, tą deskorolkę i jej kolczyki w buzi
ale zdjęcie słabe i tak
wiem
;u;

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Dzisiaj mamy taki trochę ogólnikowy post, ale nie martwcie się, szykuje coś konkretniejszego, lecz o tym przeczytacie za chwilę.
A zaczniemy od tego, że wreszcie moja półka jest dokończona - ma pomalowane wnętrze! Czekałam na to 62 notki, czyli od 25.06.2015. Wygląda dużo lepiej, ale co będę przedłużać - po prostu ją Wam pokażę!

Jeszcze petków nie ma ale csi...

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Jako, iż ubłagałam poprosiłam rodziców o zdjęcie z szafy moich domków i akcesoriów, teraz jestem szczęśliwą posiadaczką kolejnych pudełek z dodatkami do LPS. 

Dużo tego... xD ♥
<Tak, to różowe pudełko jest wypełnione LPS'owymi dodatkami>
<<Tak, to już jest uzależnienie>>


Więc... Korzystając z napływu inspiracji i dodatków oraz porządków, postanowiłam urządzić mieszkanie mojej najnowszej spanielce, którą pokochałam całym sercem. Niestety, okazało się, że wszystkie domki, które własnoręcznie zrobiłam zostały... wyrzucone. Cóż zrobić. 
W takim razie, postanowiłam przeznaczyć na nowe lokum spanielki część starego domu Summer, który stał tylko na półce jako funkcjonalna mini-półka na wszystkie kosmetyki (błyszczyki, tusz do rzęs i korektor, ambitnie jak widać), temperówki i inne mniej lub bardziej potrzebne mi tuż przy biurku przedmioty. Pewnie zastanawiacie się, czemu nie zrobiłam tu znowu domu Summer. Spowodowane jest to faktem, że nie mogłabym użyć całego domku, a dla Summ i jej rodziny byłoby to za mało. Także wprowadziłam tu nową, a dla Was chciałam zrobić... oprowadzanie po mieszkaniu! 
Jedynym problemem była forma, w jakiej zostanie przedstawiony Wam jej domek - film, czy zdjęcia z podpisami? Z tego powodu, po prawej stronie bloga znajdziecie... tak, nie mylicie się - ankietę xD 
Czas macie krótki - do niedzieli, bo mniej więcej w poniedziałek chciałabym dodać nową notkę. Głosujcie więc, liczę na Was!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Wczoraj stworzyłam mojego pierwszego customa - owieczkę ^^ Zanim podniesiecie pochodnie i widły - nie martwcie się, to była tylko podróbka ;D
Wiem, nie jest idealny, ale i tak całkiem mi się podoba. Farby strasznie nie chciały współpracować, ale w końcu się udało - oto on!







>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Ile tak właściwie mam figurek? Szczerze mówiąc, sama się nad tym zastanawiałam, ale korzystając z okazji, że wszystkie LPS musiałam ściągnąć, by można było pomalować półki, podliczyłam je.

*kto widzi Summer pisze w komentarzach ogórek xD*

I jest ich... 188. Sto osiemdziesiąt osiem figurek. Może się wydawać, że dużo - ale jak dla mnie, to wcale nie taka ogromna liczba jak na tyle lat mojego zbierania LPS ;D
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

To wszystko na dzisiaj - pamiętajcie o głosowaniu!
Pozdrawiam,
~Julie

9 komentarzy:

  1. Ogórek, ogórek, ogórek, zielony ma garniturek! xD
    Cudny customik, taki zimowy... Muszę sobie załatwić jakąś podróbę i farby, też spróbuję swoich sił! >:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja raz przerobiłam podróbkę. Nie udała mi się XD ale kiedyś jeszcze na pewno spróbuję, tyle że nie na "normalnym" LPSie :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogórek ^^ O ja, ale zazdroszczę półek *o* Ładny custom, zwłaszcza jak na pierwszy raz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogórek :3 Też ostatnio zamontowano mi półki. Wcześniej moje LPS trzymałam na komodzie pod RTV, która wcześniej służyła mi za szafkę nocną xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne masz te półki, lubię ten kolor *-* Jak teraz patrze jak niektórzy mają poukładane swoje lps i wszystko zorganizowane to aż mi wstyd xDD bo ja mam porozwalane po całym pokoju xDDDD

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny custom . kolor półek 😍
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogórek :3 Kocham twojego bloga szkoda, że już tak długo brak notek :(

    OdpowiedzUsuń