sobota, 11 lutego 2017

118. LPS: SHOPPING?! | #347, #224 i #GreatDane-MiniDecoPets

Hej :3

U mnie właśnie zaczęły się ferie ♥ Wreszcie, dwa tygodnie na LPS, bloga, odpoczynek, anime i Sherlocka ♥



*Trzeba kliknąć w sumie dwa razy xD*
No jasne, że piszemy ;D

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Jestem ogromnie szczęśliwa z tego początku ferii! ^^ Ale jak to się zaczęło...
Wczoraj przeglądałam Internety w poszukiwaniu LPS'ów. Na jednej ze stron znalazłam pewien zestaw, na dodatek osoba sprzedająca była z mojego miasta. Gdy się przyjrzałam, ujrzałam... . Od razu poprosiłam mamę, by zadzwoniła do sprzedawcy. Na początku się nie zgadzał na sprzedaż pojedynczych figurek, ale w końcu moja mama go przekonała ♥ 
Dzisiaj razem z mamą poszłyśmy na spotkanie z nim. Największą niespodzianką było to, że przyniósł jeszcze kilka innych figurek na sprzedaż. A wśród nich... doga niemieckiego!
Co najlepsze, figurki kupiłam w sumie za... 40 złotych. Na pierwszy rzut oka może się wydawać to dużo, ale gdy zobaczycie jakie to są figurki, wszystko zrozumiecie.

Są to: dog niemiecki z serii Mini Deco Pets, spanielka #347 i słodziutki kotek - #224 ♥


Teraz kilka ciekawostek :3

Według mnie, jest to tabby cat, ale na blogu nicole jest określony jako shorthair xD

Kotek i spanielka mają magnesy c:

Żadna z figurek nie ma jeszcze imienia...

Tylko dog jest tutaj chłopakiem, a te dwie pozostałe to babki ;D

Możecie proponować imiona dla LPS'ów :3

Zastanawiam się jednak nad imieniem Charlotte lub Melanie dla spanielki :3

Dostałam też taki dodatek :3



A teraz czas na sesję zdjęciową! ^^

Ale na imię dla tego pana to w ogóle nie mam pomysłu xD

Może i ma już pokolorowane kilka tatuaży...

...ale i tak jest piękny ♥

Ona jest taka słodka jeju <3

Oni nie są razem!

Naprawdę! xD


Przyjaciele ^^


Uwielbiam to zdjęcie *^*

A na koniec moje wszystkie spanielki xD

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

To wszystko na dzisiaj ^^
Obiecuję, że niedługo będzie jakiś ciekawszy post XD

Pozdrawiam
~Julie

Ps. Możecie proponować imiona dla figurek ♥
Ps. Ps. Miłego dnia ♥
Ps. Ps. Ps. Idę się bawić xD
Ps. Ps. Ps. Ps. Pozdrawiam Maślaczka i Maskonura ♥ 

11 komentarzy:

  1. Wooow jakie śliczne <333 A te zdjęcia takie ładne i takie naturalne :o ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne figurki :3
    I dziękuuuję za pozdrowienia ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. hmmm droga nazwała bym Bruno (😆). spanielkę Katherine pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  4. >Kiedy wszyscy znajdują super okazje z pop lps
    >a ty nigdy nie znalazłaś i nie możesz znaleźć
    >więc kupujesz na allegro i przepłacasz
    >przegryw motzno
    Pozdrawiam xDDDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze petki i zdjęcia! Też mam ferie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ugh, mi ferie skończyły się już dwa tygodnie temu! Szczęściara ;)
    Zazdro zdobyczy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne ♡ Dlaczego ja nigdy nie trafiam na fajne okazje? Do tego doga pasuje mi coś w stylu Palromeo xd
    Dziękuję za pozdrowienie^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam ferie i zakwasy XD
    Zdjęcie ze spanielką przy tej róży jest piękne :)

    strefalps.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Dog niemiecki, imiona: Fabian, Irys, Kwiatuszek (xD), Jack, Lucas, Sernik, Karol.

    Spanielka: Sindy, Polly, Felicja, Róża, Stokrotka, Mellie, Mellisa, Nela

    Shothairka (nwm jak się pisze):
    Mellisa, Lusia, Lucy, Lily, Lukrecja, Nicole, Emily, Zofia

    OdpowiedzUsuń