poniedziałek, 6 lutego 2017

117. LPS: 15 faktów o... Brigitte! | +informacje techniczne

Hej :3

Zanim zaczniemy posta, kilka informacji technicznych.
Po pierwsze, zmieniłam playlistę na taką weselszą, szczerze mówiąc tamta troszku mi się już znudziła. No i była smutna. Więc teraz macie przeciwieństwo ;D
Po drugie, zapraszam do zagłosowania w dwóch ankietach znajdujących się po prawej stronie bloga. W jednej odpowiecie na pytanie, kogo chcecie zobaczyć na nagłówki bloga (to ten pierwszy, duży obrazek który pojawia się, gdy wejdziecie na bloga, chwilowo jest na nim Summer). W drugiej możecie zagłosować na rzeczy, które chcielibyście zobaczyć na blogu. Możecie wybrać kilka odpowiedzi!
Po trzecie, zmieniłam nazwy kilku stron i dodałam jedną, na której znajdują się linki do wszystkich moich LPS'owych filmów z YT. Przez dość długi czas były prywatne, ale wczoraj zmieniłam ich ustawienia na niepubliczne (czyli takie, do których trzeba mieć link, by je zobaczyć). Teraz możecie wejść do filmowej zakładki i obejrzeć coś, jeśli macie ochotę ;3
Po czwarte - czy wyście oszaleli?! Mamy na blogu już ponad 75 tysięcy wyświetleń! Bardzo, bardzo Wam dziękuję! ♥
Po piąte - jak pewnie zauważyliście, szykują się zmiany w wyglądzie bloga. Dlatego proszę Was o głosowanie w tej ankiecie o tym, jaką figurkę chcielibyście zobaczyć na nagłówku bloga. Czas macie do końca miesiąca ^^ Wtedy zrobię zdjęcie i dostosuje do niego resztę wyglądu tej strony ^^


Chciałabym też bardzo podziękować wszystkim komentującym, szczególnie za pomysły które mi dajecie i za to, że tak się cieszycie z mojego powrotu. Kiedy czytam komentarze, ja także bardzo, bardzo się cieszę, że tu jestem <3

Julie ma nowy avatar SHSHSHSH
lubię to zdjęcie jeju ;w;

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Dzisiaj, na prośbę +loke+, a także dlatego, że kocham tą figurkę ;w;, przedstawię Wam 15 faktów o mojej najukochańszej collisi na świecie - Brigitte! ♥ ^^ <Nicole nie obrażaj się, ciebie też wielbię przecież ♥ XD>

Let's get started!



Fakt 1. Brigitte jest moją najnowszą Collie. Oprócz niej, mam jeszcze 4 - Nicole, Felixa, Leona i Vajpera :3 


Fakt 2. Brigitte pochodzi z Francji. <ogromne zaskoczenie XD>


Fakt 3. Collisia ma klaustrofobię.


Fakt 4. Bri uwielbia świeczki i... nienawidzi, gdy mówi się na nią 'Bri' ;D


Fakt 5. Jej ulubiony kolor to miętowy ^^


Fakt 6. Pochodzi ona z drugiej wymiany w moim życiu.
<VAJPER, UCIEKAJ STAMTĄD!>


Fakt 7. Brigitte mówi w sumie w 4 językach - francuskim, polskim, niemieckim i angielskim. Czasami zdarza jej się sytuacja, w której odpowiada coś po innym języku, bo nie umie znaleźć odpowiedniego słowa po polsku ;D
<Uczyła się też holenderskiego ale coś jej nie wyszło xD>



Fakt. 8 W wolnym czasie lubi latać na Stefanie.
Nie pytajcie proszę.


Fakt 9. Woli srebrną niż złotą biżuterię.


Fakt 10. Kocha rogaliki z czekoladą. Wszystkie.


Fakt 11. Jest bardzo przyjacielską i otwartą osobą. Uwielbia poznać nowych ludzi i nie ma z tym żadnego problemu :3


Fakt 12. Na razie chodzi na studia, ale planuje zostać dziennikarką albo pracować w radiu.
<Brigitte czuwa nad pisaniem posta i poprawia mi błędy xD>


Fakt 13. Kocha serial "Sherlock". Tak jak ja.
Sherlock życiem ♥


Fakt 14. Jest artystką w każdym tego słowa znaczeniu. Maluje, rysuje, tworzy dzieła z gliny czy modeliny, szyje i wiele, wiele więcej :3


Fakt 15. Chodzi na zajęcia z tańca towarzyskiego <z Vajperkiem lol>.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

To by było na tyle ^^ 
Dziękuje za przeczytanie i zapraszam serdecznie do sekcji komentarzy ♥

A jeśli Wam się nudzi, albo po prostu mielibyście ochotę ze mną pogadać to możecie napisać na mój adres e-mail: modelka345@gmail.com albo w komentarzach podać swojego maila, a ja do Was napiszę :3


Pozdrawiam serdecznie,
~Julie

Ps. Shippujecie z kimś moją Brigitte? ;D
Ps. Ps. Zapraszam Was też na mój profil na MSP - pojawiają się tam całkiem często LPS'owe zdjęcia, których tutaj nie ma! Także po napisaniu notki od razu staram się aktualizować status, byście mogli zobaczyć, że jest coś nowego :3 Mój nick: modelka89

7 komentarzy:

  1. Hjshjsshjshs ona jest taka słodka ;0;
    #3 - o ja, zupełnie jak Miles XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodkie zdjęcia ^^ O ja, przypomniałaś mi, jak dawno nie wchodziłam na MSP 0.0

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcie z 7days'em najlepsze 😹

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne foteczki ^^ Liczę na więcej takich postów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pościk!! Tak miło się go czytało :o ^^ Focie superek i ta Collisia <33333
    Stefan pozdro, hehe xddd

    OdpowiedzUsuń