piątek, 3 lutego 2017

116. LPS: CZY HASBRO WRACA DO G2?!

Hej :3

Nie dałam Wam zbyt dużo czasu na pisanie pomysłów na notki, ale nadal do tego zachęcam, chociażby pod tym postem ^^


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Dzisiaj zajmiemy się dość zaskakującym, ale na pewno ważnym tematem - czy Hasbro wraca do G2?

Zacznijmy od przedstawienia kilku z najnowszych figurek G4:

Image of Nutmeg Dash


Image of Fuzzy Gumbopaws

Image of Coraline Swimtail

Zdjęcia pochodzą z oficjalnej strony LPS i Hasbro: KLIK

A teraz kilka 'starszych', że tak powiem, G4:

Znalezione obrazy dla zapytania lps g4
Czy tylko ja widzę różnicę?
...

Jako nasz główny przykład posłuży pierwsza z trzech figurek, czyli spanielka. 


Image of Nutmeg Dash

Teraz pewnie zastanawiacie się, co te figurki mają w ogóle do naszej ukochanej drugiej generacji. I jaka jest różnica między starszymi a nowszymi G4.
Jak możemy zauważyć, przedstawiona wyżej spanielka ma stonowane kolory, jest bardziej proporcjonalna (głowa do ciała), ma statyczną (czyli po prostu stojącą, dobrą do zabawy) pozę, niewiele (jeśli w ogóle, ale nie jestem w stanie powiedzieć, czy te kokardki są wyjmowane) dziurek, które znajdują się w raczej niewidocznych miejscach (w porównaniu do przykładowych starszych G4) i śliczne, niebieskie paczałki (które może argumentem nie są, ale popatrzcie na nie!) :3

Więc oto różnice w budowie figurek między starszym a nowszym G4:

Starsze:
- Wiele dziurek w widocznych miejscach
- Bardziej kontrastujące kolory
- Pozycje raczej ruchome, jakby postać wykonywała określoną czynność
- Często chude ciałka, podobnie jak u G3

Nowsze:
- Mniej dziurek, jeśli już są ukryte w mniej widocznych miejscach
- Stonowane kolory (często w zasadzie 3 kolorów, co daje spójny wygląd figurki)
- Pozycje statyczne, czyli stojące
- Proporcjonalniejsze ciała

...

Następny aspekt który zauważyłam, to fakt, że nowsze figurki dzielą się na 'kolekcje'. Mówi Wam to coś? Skojarzyliście sobie to ze znaczkami w oczach, takimi jak u G2? I bardzo słusznie!







Jak widzicie na zdjęciach powyżej, figurki dzielą się na: Plażowych przyjaciół, Przyjazne słodziaki, Efekciarskie łapki, Sceniczne zwierzaki, Sportowe zwierzaki, Niewidome torby (chodzi o Blind-Bagi, czyli torebki-niespodzianki, ale i tak brzmi śmiesznie XD), Przygotowujące się w Diamentowych Wzgórzach, Spotykające się w miejscu głównym (? XDD x2), Słoneczny dzień na plaży i Zabawa w Acron Park (za nic nie umiałam tego odmienić).

Tak, to prawda, nie mają znaczków w oczach, Ale sam fakt, że dzielą się na kolekcję przypomina nam o rodzajach, na jakie dzieliły się G2 (o czym pisałam więcej tutaj: KLIK) - Maluszki, Bałaganiarzy itp. 

...

Pamiętacie chwilowy powrót G2, i figurkowe mamy z dzieckiem, albo trojaczki, np. chomiczki?

Znalezione obrazy dla zapytania lps mom and baby sets

Znalezione obrazy dla zapytania lps 3 hamster


Tak, najnowsza czwarta generacja także o nie zadbała! Tutaj mamy jednak nawet całe rodziny, co osobiście uważam za bardzo fajny pomysł ^^


Jest tu dwójka rodziców i trzy kociaki, a wszystkie dopasowane kolorystycznie. Dobrze to wygląda :3

Znalezione obrazy dla zapytania lps 328 g4

Podobny obraz

Te dwa zestawy to przykłady "Littlest Pet Shop Surprise Families Mini Pet Pack". Często występują w nich mama, jej trójka dzieci i jedno inne, małe zwierzątko, podobne kolorystycznie. Również ciekawy pomysł ^^

...

Następny aspekt nowych G4, o którym chciałabym powiedzieć, to brokatowe figurki.

Image of Dazzle Collier

Image of Coronita Burro


Znalezione obrazy dla zapytania lps brokat koń

Oczywiście, trzeci przykład to G2 ;D Ale dwa poprzednie to G4, które całkiem dobrze wyglądają z tą nieprzesadzoną ilością brokatu ^^

...

A teraz coś, co nawet mnie zaskoczyło. Pamiętacie stare G2, czyli te z charakterystycznym przejściem kolorów na np. łatkach? Chodzi mi o te:

Znalezione obrazy dla zapytania lps g2 shorthair

Znaleziony obraz


Ich łatki nie są jakby ucięte, nie widać dokładnych linii oddzielających je od reszty futra, tylko delikatnie przechodzą. A teraz popatrzcie na to:

Image of Harmony van Hatsen

Image of Beaky Longview

Image of Marybee Scarlett


Czy nie podobne? Oczywiście, część figurek nadal ma charakterystyczne dla drugiej, późniejszej połowy G2 już bardziej odrywające się od tła łatki. Ale sam fakt, że u najnowszych LPS'ów ten sposób kolorowania i cieniowania został wykorzystany, daje sporo do myślenia.

~~~


Teraz czas na podsumowanie:

Cechy wspólne G2 i nowych G4:

- Mniej dziurek, jeśli już są ukryte w mniej widocznych miejscach (u G2 tylko na dole łapek);
- Stonowane kolory (często w zasadzie 3 kolorów, co daje spójny wygląd figurki);
- Pozycje statyczne, czyli stojące;
- Proporcjonalniejsze ciała;
- Kolekcje/rodzaje figurek;
- Figurki Baby, a także całe rodziny LPS;
- Brokat, w nieprzesadzonej ilości;
- WAŻNE: Zastosowanie wyjątkowego dla G2 cieniowania.

Jak widać, najnowsze figurki z ulubioną generacją wszystkich kolekcjonerów mają wiele wspólnego, czego nie da się powiedzieć o G3 lub najstarszych G4. Czy Hasbro wraca do G2? Ciężko powiedzieć, ale powolutku, coraz bardziej nowo tworzone figurki upodobniają się do drugiej generacji.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

To by było na tyle!
Dziękuje za przeczytanie, zapraszam do sekcji komentarzy, by wypowiedzieć się na ten temat, lub dać mi nowe pomysłu na notki i życzę Wam miłego dnia! ♥

~Julie

19 komentarzy:

  1. Wrócić raczej nie wrócą, bo G4 nadal dobrze się sprzedaje. Niewidomi Torby, what xD
    Napisz coś o Brigitte, chcę zobaczyć, co wspólnego ma z moją Cathy 💙

    OdpowiedzUsuń
  2. W powrocie kiwających główek nie było żadnych trojaczków o.O chomiki mają numery #1447-#1449 a kiwające główki było po #3000 ;). Nie wiem czy jest co się zachwycać nad cieniowaniem. Nie jest to wyjątkowe dla G2. To jest po prostu cieniowanie [które w G3 chyba nie było stosowane, ale to wciąż nie oznacza, że jest wyjątkowe dla G2]. A brokat... No cóż - brokat się sprzedaje i przyciąga wzrok. Nie jest to powrót do G2 tylko zabieg marketingowy [czy coś XD]. Czy tylko dla mnie 'statyczność' figurek jest i była 50:50? Dużo figurek stoi, ale tak samo wiele siedzi, leży czy idzie. A w G2 też były takie figurki [choćby moje ukochane gąsieniczki, które wyglądają jakby pełzły]. Jeśli już mówimy o 'powrocie' do G2 to najprościej byłoby wspomnieć o cuddly bo to jest naprawdę charakterystyczne dla G2 ;).

    A i niektóre zdjęcia wychodzą z ramki posta i się niefajnie je ogląda xd. Blogger po wrzuceniu zdjęcia powinien sam je zmniejszyć jeśli jest za duże, ale jeśli tego nie robi to polecam samemu to zrobić bo wtedy jest bardziej przejrzyście :D

    OdpowiedzUsuń
  3. W kwesti cieniowania mam takie zdanie jak MeCatze, ale przyznam- fajnie to wygląda i dobrze, że do tego wracają. Ogółem G4 są teraz naprawdę fajne, i o ile na początku mi się nie podobały, teraz robią postępy (na ich korzyść). Powrót do g2 to według mnie nie jest, a raczej zainspirowane starszymi figurkami, a to im dochód pewnie spory przynosi/przyniesie. Chętnie bym przeczytała jakieś DIY ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. For God's sake,wszyscy napisali tutaj takie wypracowania,wstyd mi będzie jak krótko napiszę.

    Nareszcie ktoś to zauważył :")
    Wydaje mi się,że Hasbro zaczyna powoli rozumieć, co sprawiło że LPS są rozpoznawalne,i próbują to jednocześnie pogodzić z nowoczesnością.
    Prawdę mówiąc, widzę coraz większe szanse na powrót generacji drugiej. Małe,ale są.

    Co do pomysłu na notki,to może jakaś sesja?:3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten spanielek na początku okropnie mi przypomina #1825. Może to coś znaczy?? Ostatnio słyszałam, że Hasbro planuje zerwać umowę z serialem Littlest Pet Shop... Jest nadzieja..., ale jak to mawiają 'nadzieja matką głupich' 😿😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdopodobnie już zerwało umowę bo zabawki się nie sprzedawały czy coś xD

      Usuń
  6. Widziałam spaniela w sklepie. Uroczy! Ja oczywiście wolę G2... Kto chce powrót pisze :
    #OLD_LPS

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty. Masz. Promarkery!!! ;w; Promarkery to miłość mojego życia, daj mi XDDDD

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam,
    czy ktoś podpowie, gdzie mogę kupić #255 Bree La Bassette, #295 Nutmeg Dash, #210 Branwyn Bloomer?

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam dość kupowania potajemnie (rodzice sie nie zgadzają...) LPS przez allegro czy OLX za kasę, którą mogę przeznaczyć na coś innego. Hasbro zerwało czy ma zerwac umowę z LPS więc jak już ktoś napisał jest nadzieja, ale też mogą komletnie wycofać figurki. Oby nie wpadli na taki durny pomysł. Mam nadzieje że G2 wróci... Ogólnie napisz coś o "podróbach" na Allegro. Zaniepokoił mnie fakt, że LPSy pop są po 20-30 zł. Jednak jak są zdjęcia to w większości przypadków wyglądają jak oryginał. Tym bardziej, że są produkowane w innym kraju. Coś jest na rzeczy. Mogłabyś to sprawdzić i poruszyć ten temat? Wpisz na Allegro shorthair littlest pet shop i jest pełno tanich.

    Pozdraiwam
    TheSnowWhiteLPS

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam tego spaniela, i te kokardki są wczepiane 😑 ale za to ma brokatowe uszy, nie tak jak na zdjęciu. To było moje marzonko z g4. Jeśli chodzi o tą serię, to znajdzie się kilka ładnych lps, ja nie narzekam 😂 oczywiście o wiele bardziej wolę G2

    OdpowiedzUsuń
  11. Eee... Wszystko się okaże mają wrócić po wakacjach podobno... ;'( oh to takie drogie albo można kupić podrube.... Z Chin hasbro są pacanami.....

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja myślę ,że wrócą bo zarobki niezłe Hasbro będzie miało podobno w Ameryce już są stare lps z G2

    OdpowiedzUsuń
  13. To wszystko przez serial LPS :( CZEMU?! CZEMU?!? POWIEDŹCIE ?! KIEDYŚ BYŁY BOSKIE ! A TERAZ ŻĘBY HASBRO WOGÓLE MIAŁO HAJS NA PRODUKCJE TYCH STARYCH LPS TO ROBIĄ JAKIEŚ TO NOWE I MYŚLĄ ŻĘ MY JE KUPIMY I DAMY IM SZANSE ;_;

    OdpowiedzUsuń
  14. BYŁO NIE ROBIĆ ICH BŁĘDU!

    OdpowiedzUsuń
  15. a teraz czekamy aż g2 powróci... i mimo że marne szanse to jest jednak nadzieja.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja bym wolała żeby wruciły G2

    OdpowiedzUsuń