wtorek, 19 czerwca 2018

128. LPS: 200 dni.

Równo 200 dni.
Dokładnie tyle minęło od mojego ostatniego posta.


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Stęskniliście się? ^^ Nie wiem, ale ja na pewno. Minęło tylu czasu, że aż dziwne wydaje mi się stukanie w klawisze mojego starego laptopa. Cóż zrobić?
Pewnie zastanawiacie się - co stara Julie robi na tym blogu? No dobra, nie taka stara, bo mam dopiero 16 lat, ale mam wrażenie, że ostatnie posty tutaj dodawałam tak dawno... Och, znowu zmieniam temat! xD
Więc - co tu robię? Możecie nie uwierzyć, ale po tym całym czasie nabrałam nagle ochoty na... obejrzenie serialu LPS. Po prostu, "tak o", wzięłam laptopa i zaczęłam oglądać filmiki Xerdy, lub bardziej Elaine, bo tak się teraz nazywa. I trwało to do... drugiej w nocy. Oglądałam Rise, Stay Alive, Always Love You i Rozę do drugiej! Tak, mi też ciężko w to uwierzyć, że nagle po takiej przerwie... totalnie wpadłam w wir LPS'owych historii. Żeby nie było - to nie jest tak, że przez te kilka miesięcy zupełnie nie miałam z ukochanymi figurkami żadnego powiązania. Nie nie nie, cały ten czas kilka ulubieńców zerkało na mnie z pobliskiej półki, udało mi się też spełnić kilka LPS'owych marzeń, o czym nawet chyba Wam  nie powiedziałam. Na szczęście mogę to jeszcze nadrobić.


Tak, Zacki ma heterochromię ♥
Ale nie martwcie się, mogę to zmyć w każdym momencie ^^

Pewnie zastanawiacie się - co teraz? Czy zamierzam znowu powrócić na bloga?
Nie mówię nie. Zainspirowana cudownymi historiami Elaine powróciłam chociaż na moment do mojego ukochanego świata LPS i nie zamierzam go z powrotem szybko opuszczać. Nie chcę Wam jednak robić nadziei - nie obiecuję aktywności każdego dnia.
Letni czas daje jednak masę wolnego... czasu, który można wykorzystać. I mam zamiar zrobić to jak najlepiej! ^^



Tak więc, oczekujcie następnych notek. I do zobaczenia wkrótce!

Pozdrawiam ♥,
~Julie




16 komentarzy:

  1. JGHDSJFDSJFDFKDKSDJSF TY ŻYJESZ <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Awawawa Lokeś ;w; ♥ Zabiły mnie egzaminy gimnazjalne (no jasne jasne), ale zmartwychwstałam! Jak miło zobaczyć komentarz od Ciebie ♥

      Usuń
  2. O jeny, serio tak długo xd?! Mi się wydawało, że ostatni post był parę miesięcy temu, a tu ponad pół roku xdd. Ale ten czas szybko leci ;p. Chociażby 2 dni temu wybił mi rok na yt, zaraz kończy się rok szkolny, a dla mnie dopiero się zaczął xD. Będę w wakacje nagrywać serial to może też cię zainteresuje ( ͡° ͜ʖ ͡°) ♥.
    Buziaki ( ͡° ͜ʖ ͡°) ~

    OdpowiedzUsuń
  3. ŻYJEEEEESSSZZZZZ <3
    Czekam na kolejne posty jak zawsze :D <3 Piękny nowy wygląd bloggaaa aw *^*

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG jak się cieszę że tu weszłam.

    Do drugiej? Ja do trzeciej czytałam tego bloga xd

    Śliczny wygląd bloga aww

    OdpowiedzUsuń
  5. Nasza legenda wróciła <333
    Kiedy zobaczyłam tu posta, chciałam piszczeć ze szczęścia.
    Tak, ten czas tak szybko mija... dopiero teraz zobaczyłam, że w tym roku to Twój pierwszy post... I nawet, jeśli będą one równie rzadko, to każdy będę czytać z jeszcze większą radością ^^
    *a Sups jak zwykle spóźniona*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O PROSZĘ SUPER KOT WRÓCIŁ! (ALBO SUPER NIEKULTURALNA DZIEWCZYNKA)TAK TO JA OD TEGO DŁUGIEGO KOMENTARZA POD KTÓRYM MNIE OBRAZIŁAŚ.

      Usuń
  6. o em dżie wróciłaśśśśśśśśś <3

    OdpowiedzUsuń
  7. DROGA AUTORKO TEGO WSPANIAŁEGO BLOGA! PROSIŁAM CIĘ ABYŚ ZROBIŁA NOTKĘ O MOIM LPS #71 W KOMENTARZACH POD INNYMI NOTKAMI. OPIS IRYS ZNAJDZIESZ POD NOTKĄ JAK MYĆ PETSHOPY TAKI DŁUUUUUUGI KOMENTARZ, ALBO W POŚCIE ŻE SPRZEDAJESZ PETSZOPY. BARDZO BŁAGAM ZRÓB TO W KOŃCU!!!! JAKO TWOJA NAJWIERNIEJSZA CZYTELNICZKA MAM CHYBA PRAWO O COŚ POPROSIĆ!







































































    BŁAGAM SPEŁNIJ MOJE MARZENIE!!!!!!!!!!!!


    TYLKO TY JULKO MOŻESZ TO ZROBIĆ!!!!!!!!!!


    MOŻESZ ZROBIC TAK: Witam was kochani czytelnicy dziś zrobiłam notkę o lps mojej czytelniczki, mam nadzieję że się wam spodoba i będzie to stały fragment mojego bloga( wasze lps)

    wklejasz zdjęcie, pod zdjęciem imię( irys), co lubi i zainteresowania, informacje ogólne.

    To wszystko masz podane w dłuuuuugim komentarzu pod notką jak czyścić lps



    BARDZO LICZĘ NA TO ŻE SPEŁNISZ MOJE MARZENIE, A KTO WIE MOŻE I INNYCH CZYTELNIKÓW












    dziękuję i pozdrawiam!!!

















    błagam zrób to!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. O, wróciłaś!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nareszcie post!
    Ty żyjeszzzz!
    I prześliczny wygląd bloga *^*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej, ale ja się stęskniłam <3 Jesteś jedną z, moim zdaniem, lepszych LPSBlogerek i nie możesz nas tak po prostu zostawiać (kto to mówi, hehe) ^.^ Koniecznie musisz napisać coś jeszcze <333
    ~Galaxis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Glaxis mam pytanie nie mg znaleźć twojego kanału LPS bo wiem ze Galaxis LPS zamknełaś. Pytanie POCO?

      Usuń
  11. OMG!myślałam że ty odeszłaś ja tak się zaintrygowałam LPS-blogiem że chyba swój założę!XDkiedy notka?a i tw blog jest najlepszyyy!XD <3 możesz zrobić notkę o tajemniczym jamniku i dogu?plssssssssssss a i galaxis lps jaki masz teraz kanał?XD

    OdpowiedzUsuń