piątek, 1 grudnia 2017

127. LPS: NOWE LPS?! SPRZEDAJĘ SHORTHAIRA?! | Żyrafka #1610 i shorthairy #5 oraz #816

Hej wszystkim!

Bardzo Was przepraszam, ale na special będziecie musieli jeszcze troszeczkę poczekać. Okazało się, że mam zaplanowanych kilka trochę bardziej istotnych postów, których publikacja nie może się ociągać, albo, które po prostu pojawiły się tak nagle... tak jak właśnie ten!

Wczoraj znowu zakupiłam kilka nowych figurek - tym razem trzy - dwa shorthairy oraz żyrafkę, z czego jedna shorthairka przeznaczona jest na sprzedaż - ale o tym już za chwilę. Zapraszam!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Oto właśnie moje nowe piękności!

To jest właśnie Carmen. Carmen jest... duchem.

A dokładnie 17000 letnim duchem stróżującym przydzielonym Brigitte ^^ Opiekuje się nią i spędzają razem większość czasu. Ale o niej chciałabym zrobić jeszcze oddzielny post, jeśli macie ochotę.

To jest Caven [czyt. Kawen]. Czy nie jest uroczą żyrafką? Przy okazji, moją pierwszą ^^

A ta panienka przeznaczona jest na sprzedaż.

Zamierzam jeszcze lekko ją podreperować i oczyścić.

A następnie wystawię ją na OLX ^^

W oczekiwaniu...

Mycie i wycieranie ^^

Tak prezentuje się po czyszczeniu, gotowa do wystawienia. Deskorolka (mojej roboty) jest z nią w zestawie ^^

Tutaj macie link do oferty: KLIK! Pamiętajcie, żeby wspomnieć o tym, że jesteście czytelnikami tego bloga jeśli zdecydujecie się ją kupić - wtedy przewiduję jakiś dodatek lub figurkę gratis ;) Dla czytelników Mojego Świata LPS wszystko co najlepsze! ♥

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Zanim zakończę - bardzo dziękuję Wam za tak ciepłe przyjęcie nowej serii. Z chęcią zastosuję się też do Waszych rad ^^

Pozdrawiam serdecznie,
~Julie

PS. Chcielibyście za jakiś czas notkę o duchu stróżującym Carmen? Dajcie znać w komentarzach!

18 komentarzy:

  1. Śliczne wszystkie LPS *0* Tego którego sprzedajesz akurat mam xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne figurki^^ Z chęcią przeczytałabym coś więcej o Carmen :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak! Napisz coś o Carmen ʢ◉ᴥ◉ʡ! No i śliczne figureczki :B!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym kupić, ale nie mogę ;-; ~Suu

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałam kupić ale parę godzin temu został wykupiony ����

    OdpowiedzUsuń
  7. JULCIA!!!!! Nareszcie pościk! Tęskniłam za Tobą. Moje dzieciństwo to blogi, w tym Twój. Kiedy post?

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeju jak ja marzyłam o tej którą sprzedajesz! A tak w ogóle prosiłam Cię kiedyś abyś wstawiła zdjęcie mojej Irys (lps 71) i ją krótko opisała (informacje masz we wcześniejszych komentarzach). Wiem że myślisz że jestem głupią i bezsensowną czytelniczką ale mi na tym niewiarygodnie zależy!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeju.. Wróciłaś!!! Teraz mogę komentować tego posta.. Całe wakacje czytałam twojego bloga, miałam nadzieję że wrócisz.. Może pobieram pieniądze na shorta, śliczny jest! Wesołego nowego roku! I dużo notek!

    OdpowiedzUsuń
  10. NAPISZ COŚ O MOIM LPS (71) KAMILI MOŻESZ ZROBIĆ TO TAK: LPS MOJEJ CZYTELNICZKI(TO TYTUŁ) POTEM WKLEISZ JEJ ZDJĘCIE (LPS 71) Z GRAFIKI GOOGLE NAPISZESZ CO LUBI (RYBA W SOSIE MIĘTOWYM, NIEBIESKI, 24 L., I ŻE JEST PIĘKNA) I TO WSZYSTKO. OCZYWIŚCIE ZROBISZ JAK BĘDZIESZ CHCIAŁA JA TYLKO CHCIAŁAM CI POKAZAĆ ŻE TO NIC TAKIEGO.BĘDĘ BARDZO WDZIĘCZNA JEŚLI TO ZROBISZ! BO TO MOJE WIELKIE MARZENIE!!! NIE WIEM CZEMU ALE JA ZAKOCHAŁAM SIĘ W MOJEJ KAMILI, BEZ PRZERWY SIĘ NIĄ BAWIĘ, MÓWIĘ JEJ SWOJE SEKRETY I PROBLEMY, ROBIE DLA NIEJ UBRANIA NA ZIMĘ(ŻEBY NIE ZMARZŁA) KUPIŁAM JEJ OGROMNY DOMEK DLA LALEK ZA 400ZŁ, WSZYSTKO URZĄDZIŁAM I ZROBIŁAM SAMA TAK JAK TY DLA SWOJEJ SUMMERKI. NIE WIEM ZEMU ALE KAMILA STAŁA SIĘ MOJĄ PRZYJACIÓŁKĄ O KTÓRĄ DBAM O KTÓREJ PAMIĘTAM KTÓRĄ ZABIERAM ZE SOBĄ WSZĘDZIE. NAWET CZASEM Z NIĄ ROZMAWIAM NA POWAŻNE TEMATY. UFAM JEJ JAK NIKOMU. A TO NIBY TYLKO FIGURKA. KIEDYŚ JAK JĄ ZGUBIŁAM I NIE MOGŁAM ZNALEŻĆ TO LEŻAŁAM W ŁÓŻKU I NIC NIE CHCIAŁAM JEŚĆ PRZEZ OKOŁO 5 DNI. PŁAKAŁAM I NIE MOGŁAM POGODZIĆ SIĘ Z MYŚLA ŻE JĄ STRACIŁAM. NIE CHCIAŁAM INNEGO LPS, CHCIAŁAM TYLKO MOJĄ KAMILĘ!!! MOJĄ PRYJACIÓŁKĘ, POWIERNICZKĘ, MÓJ CAŁY ŚWIAT!!!!!!!! BYŁAM ZAŁAMANA. ALE KTÓREJŚ NOCY SIĘ OBUDZIŁAM. BYŁA PEŁNIA KSIĘŻYCA. KAMILA LUBIŁA PATRZEĆ NA KSIĘŻYC.... TO MNIE NATCHNEŁO I ZACZĘŁAM SZUKAĆ!!! PO OKOŁO 15MIN. ZNALAZŁAM JĄ NA PARAPECIE!!! NIE MOGŁAM W TO UWIERZYĆ! BO TO NIE BYŁO NORMALNE. POMYŚLAŁAM ŻE TO KSIĘŻYC MI JĄ ZESŁAŁ!!! I NADAL TAK MYŚLĘ TO BYŁ CUD!!! OD TAMTEJ PORY Z NIĄ ŚPIĘ

    I NAWET UŁOŻYŁAM WIERSZ O NASZYM ROZSTANIU:

    KAMILO MOJA KOCHANA
    ZAJRZYJ DO MNIE JUTRO Z RANA
    DAM CI KWIATÓW Z CAŁEGO ŚWIATA TYŚIĄCE
    I RÓŻE PACHNĄCE I CHABRY KWITNĄCE
    LECZ POZWÓL MI UJRZEĆ CIĘ W BLASKU SŁOŃCA!
    TAK JAK TWOJA TWARZ ROZPROMIENIONA TAK MOJE SERCE PĘKNIĘTE Z TĘSKNOTY ZA TOBĄ...
    DO OCZU TWYCH MORSKICH CHCE LAĆ SWOJE ŁZY
    A NIE DO PODUSZKI TWARDEJ, GDY CIEBIE NIE MA...
    USŁYSZ MNIE UKOCHANA I WRÓĆ!


    TEN WIERSZ NAPISAŁAM DLA MOJEGO LPS 71 Z ZESTAWU CURIOUS KITTIES

    PROSZĘ CIĘ JULCIU NAPISZ O NIE TYLKO TROCHĘ BO OSZALEJE (JUŻ JĄ DAWNO ZNALAZŁAM ALE NAPISZ)
    KOCHAM CIĘ I POZDRAWIAM.
    JAK NIE DLA MNIE TO ZRÓB TO DLA NIEJ LPS 71.






    UWAGA!!!!!CZYTELNICY!!!
    CZYTELNICY TEGO BLOGA ZRÓBCIE WSPÓLNĄ ZBIÓRKĘ PRÓŚB ABY JULCIA ZROBIŁA NOTKĘ O MOJEJ KAMILI!!!





    DZIĘKUJĘ I POZDRAWIAM


    O ZBIÓRKĘ PROSZĘ W DNIACH 6.01 2018R. DO 26.01.2018

    MAM NADZIEJĘ ŻE RAZEM WIELE ZDZIAŁAMY I JULCIA W KOŃCU NAPISZĘ O MOJEJ KAMILI LPS 71 BO TO DLA MNIE WAZNE.

    REGULAMIN ZBIÓRKI

    WCHODZICIE NA TEN BLOG I PISZECIE W KOMENTARZACH NASTĘPUJĄCE ZDANIE: Bardzo proszę o napisanie notki o Kamili (lps71). I TO WSZYSTKO, ALE PAMIĘTAJCIE ŻE MUSICIE NAPISAĆ DOKŁADNIE TAK.

    AKCJA BĘDZIE ODBYWAĆ SIĘ OD 6.01.2018R DO 26.01.2018R.GODZ.15 DO 16.
    KONIECZNIE MUSICIE MI POMÓC W UPROSZENIU JULI ŻEBY ZROBIŁA NOTKĘ O KAMILI!!!

    26.01.2018R OFICJALNIE PODZIĘKUJĘ I WRĘCZE NAGRODY ZA KOMENTARZE

    POMÓC MOŻE KAŻDY TAKŻE I TY!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo proszę o napisanie notki o Kamili (lps 71)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie chce hejtować czy coś, ale:
    - Nie pisz wszystkiego caps lokiem, bo to boli w oczy ;-;
    - Jeśli zależy Ci, by inni poznali Twoją figurkę, tak trudno stworzyć bloga i samemu stworzyć taką notkę? Blogger jest bardzo intuicyjny i łatwy w obsłudze, poradzisz sobie ;-;
    - I proszę, nie zawracaj głowy Julce i nie spam bezsensownymi komentarzami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie są bezsensowne komentarze!!! Ja kocham mojego petszopa!

      Usuń
  13. Co ty na kolejną Summerkową notkę? Od ostatniej minął już ponad rok, haha~

    OdpowiedzUsuń