poniedziałek, 14 marca 2016

114. LPS: MOŻECIE JUŻ WYSYŁAĆ PACZKI! :)

Hej c:

Dzisiaj byłam na poczcie, by spytać o skrytkę. Niestety, nie ma żadnych wolnych. Uznałam jednak, że to nie problem i znalazłam inne rozwiązanie.
Postaram się pójść na inną pocztę, ale nie mogę obiecać skrytki.
Lecz postanowiłam, że się nie poddam i znalazłam nowe rozwiązanie :)
Już teraz możecie napisać do mnie na adres e-mail: modelka345@gmail.com c:
Zadam Wam 2-3 pytania, by upewnić się, że macie dobrą wolę :D Oczywiście osoby które znam mają trochę łatwiej ;D Wtedy otrzymacie mój adres :)
Wiem, nie jest to na razie najprostsze rozwiązanie, ale zrobię wszystko, by ten proces przebiegał jak najłatwiej i postaram się zdobyć skrytkę :)
Więc jeśli macie ochotę mi coś wysłać i dostać odpowiedź, zapraszam tutaj: modelka345@gmail.com :3


Mam nadzieję, że będziemy się dobrze bawić ♥
Pozdrawiam
~Julie

12 komentarzy:

  1. Ten blog jest EVER! A tak poza tym chcesz się powymieniaci petkami :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że znalazłaś rozwiązanie :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog, szkoda ze dopiero teraz go znalazłam. Uwielbiam LPS. Czytając inny blog o LPS postanowiłam założyć swój i mam pierwszą notkę zcLPS ^-^ lennie-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej! Blog jest całkiem niezły. Ja tę prowadzę bloga z przyjaciółką. Miło by było jakbyś wpadła :) lovelybooks23.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. super XD
    a zajrzysz do mnie dopiero zaczynam i chce znac opinie
    http://lps-vexa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog
    Zapraszam do mnie co prawda pisze o innej tematyce ale chyba ci to nie przeszkadza BLOG-BY-EMILIA.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy Ty jeszcze kiedyś napiszesz? ;_;

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bardzo lubię wysyłać paczki i również robię to dość często z racji tego, że mam własny sklep internetowy. Bardzo fajnie, że można bez problemu korzystać z firmy kurierskiej https://www.sendit.pl/cennik/cenniki-krajowe/dpd to sam dostarczanie paczek staje się o wiele prostsze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawie to zostało opisane.

    OdpowiedzUsuń