niedziela, 13 marca 2016

113. LPS: 38 000 wyświetleń! SPECIAL - Brother&Sister LPS TAG! - FILM Z MOIM BRATEM ♥

Hej żelki! ^-^

Jak zapewne zauważyliście, na blogu wybiło 38 000 wyświetleń! Z tej okazji mam dla Was special o którym powiadomiłam Was już na Google, gdzie serdecznie zapraszam c:.
Wczoraj została opublikowana również zapowiedź tego filmu ^^
Wniosek - warto subskrybować moje konto na YT, ponieważ czasami tam wrzucam materiały o których tutaj Was nie powiadamiam ;3 KLIK!

Ale nie przedłużając - razem z moim bratem postanowiliśmy nagrać Brother&Sister Tag, oczywiście w wersji LPS'owej ^^ Mam nadzieję, że trochę się pośmiejecie i wyrazicie swoją opinię o nowym sposobie montażu ^^ Czegoś za dużo, za mało? Piszcie, a postaram się ją uwzględnić c:


No i oczywiście ogromnie Wam dziękuję za tyle wyświetleń! Dla mnie jest to wręcz nieprawdopodobne, że tyle osób wchodzi na mój blog ♥ Dziękuję ♥

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Pozdrawiam
~Julie

Ps. Q&A prawdopodobnie jutro, więc piszcie pytania póki możecie c:
Ps. Ps. Kocham Was ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz