środa, 9 marca 2016

111. LPS: WŁASNY TAG! - Favorite Figure LPS TAG

Hej wszystkim! ^-^

Wstawiam zdjęcie mojej Birdy, bo nie mam co pisać x3

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Tak uznałam - czemu by nie zrobić własnego tagu? :D 
W ten sposób powstał właśnie FF TAG ^^

Jeśli chcecie go zrobić, na końcu znajdziecie 'czystą' listę pytań ^^
Zapraszam!


1. Jaka jest Twoja ulubiona figurka? 
Moją ulubioną figurką jest shorthairka #1116 - Summer c:


2. Ile ma lat?
Ma 25 lat, ale niedługo urodziny :D

3. Jaka jest jej data urodzin?
10.04 :3

4. Czy ma drugą połówkę?
Tak, ma Zacka :3


5. Czy ma dzieci?
Tak, malutką Avrilkę ♥

#ZłeŚwiatłoPozdrawia

6. Czy ma rodzeństwo?
Honey :3

#ZłeŚwiatłoBoOsiemnastaJest

7. Czy rodzice mieszkają w jej mieście?
Tak c:

#StareZdjęcieBoTak

8. Jak nazywa się miasto, w którym mieszka?
PetShire c:

9. Jaki ma zawód?
Jest piosenkarką w zespole Skillet :3

#StareZdjęcieBoTakX2

10. Wstaw tu jej zdjęcie! ^^


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

A tutaj pytanka:

1. Jaka jest Twoja ulubiona figurka? 
2. Ile ma lat?
3.  Jaka jest jej data urodzin?
4. Czy ma drugą połówkę?
5. Czy ma dzieci?
6. Czy ma rodzeństwo?
7. Czy rodzice mieszkają w jej mieście? ('Jej' bo tej figurki :D)
8. Jak nazywa się miasto, w którym mieszka?
9. Jaki ma zawód?
10. Wstaw tu jej zdjęcie! ^^

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Mam nadzieję, że notka się podobała i zapraszam do robienia Tagu c:
No i proszę - piszcie pytania do Ashley (bo widocznie jest najciekawsza xD), bo dostałam je jedynie od jednej osoby, a na podstawie tego nie można robić Q&A c:

Pozdrawiam żelki ♥
~Julie





5 komentarzy:

  1. Ale super tag :3
    Na pewno skorzystam :3


    Enjoy❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze więcej o Summer'ce~! Yay~!
    W ogóle, może zamieścisz jakieś poradyna blogu dotyczące zrobienia miasta LPS (nie, wcale to nie tak, że nie mam bladego pojęcia jak to zrobić, nie xd)?
    I z tag'a na pewno skorzystam ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ah...! ^^ Kolejna notka ^^ Ja sama zabieram się do napisania szczególnej... 8) xd Moja ulubiona figurka ma urodziny 10.03 ^^ xd Przypadek...? Nie sądzę... 8) Z Tag'u skorzystam ^^
    Pozdrawiam
    ~Candy
    P.s Mam problem z otworzeniem okna "komentarze" na Twoim blogu... Da się coś z tym zrobić...?

    OdpowiedzUsuń
  4. Super napewno zrobie na swoim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super!! na pewno wykorzystam :) a tak wgl to ja też wymyśliłam tag :)
    zaraz będzie o nim post :) zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń