niedziela, 22 marca 2015

32. Nowe LPS / Test szóstoklasisty / Urodziny

Hejcia :33

Witajcie, po jakże dłuuuugiej przerwie. Trochę nic się na blogu nie działo. Przepraszam Was, ale mam test szóstoklasisty 1 kwietnia i są ostatnie dni nauki :D Obiecuję, że po tym nieszczęsnym 1 kwietnia posty będą częściej, ale sami mnie rozumiecie. Takie życie, musimy przez to przejść. Ale czas na notkę :33

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Zacznijmy od tego, że nie będę miała tego spaniela. Okazało się, że musiałabym zapłacić więcej niż chciałam, i to mi się po prostu nie opłacało. Decyzja była ciężka, ale nie żałuję, ponieważ... za te same pieniądze kupiłam inne LPS! :33 I to zamiast 1, aż trzy! Colliego, fretkę, i jeszcze jednego ślicznego pieska :33 Niestety, nie mam wgranych na kompa zdjęć, dlatego nie mogę Wam dać ich prawdziwych fotek xD Ale tak - są w stanie idealnym, idealnym z małym minusikiem. Ale są cudne :33 Collie to Nicole (czyt. Nikol), fretka Bianka, a piesek jeszcze nie ma imienia :D Mam dla niego inne plany, więc na razie jest powietrzem xD



To jest właśnie Nicole :33



I Bianka <333

(Źródło - Nicole Mysite)

Niestety nie znalazłam zdjęcia pieska xD Ale wpadłam na pomysł na imię - Mercury (czyt. Merkury) :33 Śliczne, nie? ;3

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

"Uważamy, że należy nam się zapłata!" ~Natka

Heh :D Zaczęłam od zabawnego cytatu dziewczyny z naszej klasy :D Dlaczego? Ponieważ, jesteśmy królikami doświadczalnymi :D W sumie prawda xD Chodzi o to, że my idziemy nową podstawą programową, będziemy pierwszym rocznikiem z takim testem i wgl :/

Ja przygotowuję się (niestety) do tego testu, kilka próbnych było, nawet na jeden Pani z OKE przyjechała. Nieźle, nie?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Wreszcie ta fajna część :D Moje urodziny (nie licząc dzisiaj) już za... 18 dni :D Bo są 10 kwietnia x3 Och taaak <3 Moja lista wymarzonych LPS na razie liczy sztuk trzy, ale mama wie, że podobają mi się nie tylko one xD Jakie to są LPS?







Kto o niej nie marzy, co? Bo ja jestem w niej zakochana od dawna <3 Ogromny unikat, limited, woooow itd... No co poradzić? Jest prze piękna! Może jeszcze marzenie o niej się spełni? Comic Con Kitty <3





Jakby to powiedziała Brooklyn Hayes: "Purrfect, Purrfect, and Purrfect!". Czy ona nie jest boska?! Ona jest cudowna <3 Marzę o niej od dawna, bardzo, bardzo dawna, i uwielbiam ją! Gdybym ją dostała, to chyba bym... no nie wiem co, ale byłabym tak szczęśliwa ♥♥♥







Unikatowa, Walmartowa jamniczka, o której nie wiedziałam całkiem długo :D Jest przepiękna, niesamowita, kurcze, nie mogę wyrazić słowami jak bardzo jest cudowna, i jak bardzo o niej marzę! 909, jesteś boska <3


OCZYWIŚCIE, nie wiem czy dostanę w ogóle jakiegoś LPS (tzn. mama mówi: nie wiem, zobaczymy, itd, co znaczy, że zapewne LPS'a dostanę, jeśli nie jest już ukryty gdzieś w domu xD Aż mi się przypomina sytuacja na Boże Narodzenie - w życiu nie spodziewałam się, że boskie jamniczki będę mieć, a one cały czas były ukryte gdzieś w moim domu x3). Ale mam nadzieję, że jakiegoś dostanę ♥

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Jeśli myślicie, że zapomniałam o konkursie, to nie, nie zapomniałam. Chyba wy zapomnieliście, bo dostałam tylko jedną pracę - od mojego brata... Macie jeszcze czas, przedłużam konkurs!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Już w kolejnej notce...

♣ Szpital w Pet Shire!
♣ Koncert dobroczynny - fotorelacja!

Do zobaczenia!
~Julie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz