środa, 4 marca 2015

30. Wow, trzydziesty pooost ♥ / Poradnik...

Hejunia ;3

Na początek, chciałabym podziękować, że jesteście ze mną, i swoimi wyświetleniami cały czas mnie motywujecie do pisania ;3

Kurcze, muszę to FAQ przełożyć, bo mi jeszcze żadnego pytania nie zadaliście xD

W wyborach na maskotkę bloga wygrywa na razie Summerka, ale Vinyl ją goni ;) Pamiętajcie, możecie głosować na dowolną ilość osób, nawet na wszystkich ;3

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Jejku, to już trzydziesty ♥ Imprezy (jak Karoool) nie zrobię, ale i tak fajnie xD

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

No właśnie. Jakie porady? :D

Tak mnie dzisiaj naszło na przemyślenia. Wczoraj oglądałam teledysk zrobiony przez jakąś tam osobę, w sensie ona dorobiła własny teledysk do czyjejś piosenki. I tak się zaczęłam zastanawiać, że ludziom łatwiej jest przekazać emocje. Możemy ruszać ciałem, ustami, oczami, mieć różne wyrazy twarzy. A figurki? Nie. I zaczęłam się zastanawiać, w jaki sposób pokazać, że figurka jest zła, smutna, zdenerwowana, wesoła, itd. Więc wyjdzie na to, że to rady w... bawieniu się, i kręceniu filmów. It's okey!


1. Smutek

Najprościej jest to wyrazić przez mowę. Płaczemy, wzdychamy, nie możemy powiedzieć słowa, bo po prostu ryczymy. Tak już jest. LPS'em można to pokazać. Jak? No po prostu, musimy nagle się zmienić w płaczki xD Jak jato robię? Oglądam Fan Fic "Goodbay my Friend". Cudowny, bardzo smutny FF. Płaczę za każdym razem oglądając go. Albo "My Little Dashie", ta wersja z ludźmi. Niesmowite. Oczywiście, możemy pokazać to także "dorabiając" łzy petkowi. Po prostu, woda na palec, i do oka petka. Proste? Proste. Trzeba również pamiętać, że osoba która jest smutna, nie skacze i nie dzieli się radością z innymi. Chodzi smutna, z opuszczoną głową, powoli.

2. Radość

No nie umiecie się śmiać, czy co? Po co ja to piszę, i tak każdy wie jak to się robi xD

3. Złość

Trochę trudniej. Złość możemy wyrazić przez krzyczenie, obrażanie się na cały świat, zamykanie w pokoju, niechęć rozmowy z innymi. Także tupanie, głośne chodzenie. Obejrzyj jeden odcinek LPS Popular. Zrozumiesz.

4. Zakochanie

W sumie ważne, to czemu nie? Patrzenie na tą osobę, mówienie o niej ze swoimi przyjaciółkami, gapienie się jak ćwiczy na WF'ie... tzn. ja tak nie robię! Nie... Wcale...

Dobra, chyba Wam wystarczy x3

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Przepraszam, że taki krótki post, ale jestem wykończona, wczoraj do 20 robiłam pracę konkursową na informatykę, potem lekcje, dziś zaspałam (znaczy mama) na pierwszą lekcję, dziś też miałam strasznie dużo zadane... jestem wykończona, ale i tak piszę dla Was.

~(Wykończona) Julie

1 komentarz: