piątek, 6 marca 2015

31. NOWE LPS!

Hijo de la Luna ;33

Dawno się tak nie witałam, prawda? xD

To znów nie FAQ... chyba je odwieszę, bo to nie ma sensu :/ Jeśli chcecie, żeby było, to zadawajcie pytania, bo inaczej z tego nici :/

Macie już tylko 9 dni na wysyłanie prac na konkurs! Więcej w notce 27! Czekam na nie do 15 marca!

Na razie jako maskotka bloga na prowadzeniu jest... Summer! Summer, z ilością głosów cztery. Vinyl dwa, a Kate i Chelsy - 000.

Ale czas na... nowe LPS!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Marzec - miesiąc nowych petków. Ustanowione dzisiaj, przez mua.

No chyba tyle nowych petków w jednym miesiącu nie zdobyłam nigdy xD Chociaż chwilkę, w grudniu chyba więcej... podliczę... w grudniu wyszło mi 12, o ile się nie mylę, a teraz... a jednak, w tym miesiącu będzie więcej xD Cuuudnie <3

Więc tak. Sytuacja wygląda w ten sposób, że spanielek idzie do mnie pocztą, petki od pewnej dziewczyny mam dostać w poniedziałek... i dziś dostałam aż dziesięć! I w tym moja Diana ♥

[I w tym właśnie momencie wyłączył mi się net. Jednak... chrome przywrócił mi wszystko łącznie z CAŁĄ notką <33 I love you, Chrome ♥]



Oto moje nowe LPS! Przepraszam za jakość zdjęcia, ale jest już późno xD
Oto wszystkie dziesięć figurek od Weroniki ;3 Dziękuje <3
Są to [od lewej]: pająk, gołąb, niedźwiadek, pszczoła, biedronka, lotopałanka, collisia (awww ♥), persik, jack russel terrier i siedząca chihuahua (czyt. cziłała, nie czihułahuła).
Ogólnie, jeszcze nie wszystkie mają imiona. W sumie, to tylko pers - Crystal (tak, jak z Pamiętnika Księżniczki) i collie - Diana.

Ogólnie, pisząc "biedronka", zastanawiałam się, jak brzmi jej nazwa. No bo mówi się tak jakby zdrobnieniem... i doszłam do tego, że jej nazwa to biedrona.

Jeśli znacie moją kolekcję, to wiecie, że...


Mam takiego samego Collie <33 Ale tym razem, to będzie dziewczyna, siostra Vajperka i Leona. Jest bliźniaczką Leonka, i młodszą siostrą Vajpera. Logiczne.

Może kilka jej zdjątek? ;33


Z Summer na przywitaniu nowych petków <33


Zbliżenie w słabym świetle x3


No i śliczne zdjęcie w kinie <33 


Tak jak już wcześniej wspominałam, to nie wszystko!

Oto... spanielek!


To jej prawdziwe zdjęcie, od sprzedającej ;3 ♥
Nazywać się będzie Claudia Merry ♥♥♥
Jest cudowna <3
Niestety, przez niedobrą panią na poczcie, która nie włożyła jej do odpowiedniej przegrody, została wysłana dopiero dzisiaj, chociaż sprzedająca zaniosła ją już w pon. -,-
Teraz czekam na cb, Claudio <3



Ale to nie wszystko bo... jeszcze niespodzianka xD Nie wiem jakie będą to LPS, ale dostanę je od dziewczyny z równoległej klasy :33 Czekam na pon. <33

Ale... to jeszcze nie wszystko xD Jutro jadę z tatem po nowy domek <33 Dla LPS oczywiście xD 
Zdjęcia nie daję, bo nie mam, ale napiszę, jak już go będę posiadać ;3

To już wszystko xD Ale... xD 

Jako, iż zbliża się 1000 wyświetleń, możecie wybrać, jaki Special chcecie! Oczywiście, ankieta po prawej stronie bloga ;3

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Wasza na zawsze
~Julie i jej nowe LPS











1 komentarz:

  1. Hunter Potter LPS28 sierpnia 2015 05:55

    Mam powtórkę takiego samego collie'go jak ty! :D Tylko moje to Szarik i Łezek :3
    Ps. Super blog :D

    OdpowiedzUsuń