poniedziałek, 26 listopada 2018

137. LPS: Ciekawostki o mojej kolekcji ♥

Hej wszystkim!

Nawet jeśli się znika, to po jakimś czasie się tu powraca. Mowa oczywiście o LPS'owej blogosferze i w ogóle naszym cudownym fandomie ^^
Niestety na jakiś czas miałam dość duży dołek, ale zdążyłam wypełnić go kolorowymi piłkami i już jest w porządku ;D

Dziękuję Wam wszystkim za komentowanie i odwiedziny mojego bloga, oraz za pisanie pytań do Q&A. Pojawi się ono już w następnym poście, który ukaże się w tym tygodniu ^^

I niedługo Święta! Jeju, czy Wy też nie możecie się doczekać tej atmosfery, jedzonka, świątecznych postów i filmów, prezentów i spotkania z rodziną? Ja bardzo ♥

Kilka odpowiedzi, bo większość nowych komentarzy zawiera pytanka do Q&A:

Unkown: HEH trochę se poczekamy na nocię:_: mam pytanie(nie do Q&A ) kiedy będzie jakieś DIY?
Odp.: Faktycznie troszkę minęło xD Ale już jestem! A DIY pojawi się już niedługo i to raczej niejedno ^^

Gremlin LPS: A tak po za tematem, a raczej w sprawie Mellisy... Jakiś czas temu widziałam ją u mnie w sklepie. I nie, poprzednia właścicielka brokatu nie dodawała go. Po prostu w zestawie już go miała. (Tak z innej beczki komentarz :))
Odp.: Oo, dziękuję za wyjaśnienie ^^

Julisiak LPS: boże wiem że offtopic ALE JEZU NIE WIEDZIAŁAM ŻE NADAL JESTEŚ AKTYWNA pewnie mnie nie pamiętasz xD ale no, popisałabym z Tobą tak jak dawno w 2016tym xd
Odp.: Julisiak, oczywiście, że Cię pamiętam! I ja także bardzo chętnie bym z Tobą popisała ^^ modelka345@gmail.com <-- pisz tutaj, a jeśli będziesz chciała rozmawiać gdzieś indziej, to tam się najpierw dogadamy ^^

Ija B: Hejo! Zmartwiłaś mnie tym zasłabnięciem, zdrowiej i oby nic ci się nie stało <3 Btw powiesz mi jak mam zaobserwować twój blog? Z chęcią bym to zrobiła, ale nie widzę u ciebie tej opcji. ;) Aha! Dziękuję za inspirację każdym postem, to dzięki tobie wróciłam do mojej miłości: lps ;D ~Ija (Z Życia Lps)
Odp.: Hejo! ^^ Dziękuję, ale nie trzeba się martwić. Cały czas się badam i jest w porządku :)
Póki co jedyną opcją jest newsletter, ale niedługo zamierzam dodać opcję obserwowania bloga. Na pewno przed pojawieniem się następnej notki będzie to już możliwe ^^
I jeju, tak mi miło słyszeć, że dzięki mnie wróciłaś do LPS! Życzę Ci dużo radości i wytrwałości w tej cudownej pasji ♥ Próbowałam znaleźć Twój blog, ale mam z tym problem. Możesz zostawiać jego adres w komentarzu pod tym postem? ^^

Przepraszam, jeśli coś pominęłam. Obiecuję, że odpowiem na wszystkie komentarze pod tym postem ^^ A jeśli jeszcze nie zadaliście swoich pytań do Q&A, to zapraszam tutaj: KLIK!


Carmen nadal rządzi przed aparatem ♥
Dzisiaj zdjęcia będą dość nietypowe, bo postanowiłam pobawić się światłem. Ale liczę na to, że Wam się spodobają! ^^


Zaczynajmy!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Pewnie każdy z Was ma jakieś ciekawostki dotyczące swoich LPS, miasta, połączenia z fandomem czy całej kolekcji. Dzisiaj zamierzam przekazać Wam kilka moich :>


1. Blogi przed blogiem, czyli pierwsze kroki w LPSowej blogosferze


To słabe zdjęcie nie pochodzi z tej nowej sesji, aż tak źle nie jest xD

Zostało zrobione 19.03.2014, w dniu powstania jednego z moich pierwszych blogów o Littlest Pet Shop. Nosił on nazwę "Moje LPS i ja ♥♥♥" i był najbardziej "zaawansowany" ze wszystkich. Jako jedyny zawierał stronę "Obsługa bloga" i... to wszystko xD Trzy zdjęcia z podpisami i ani jednego posta.
Ale to i tak lepiej, bo na "LPS z Julie - czyli zwierzaki i pisanie" (strasznie długa nazwa, nie? xD) nie znalazła się ani jedna strona czy notka. To się nazywa zaangażowanie xD Powstał najprawdopodobniej w październiku 2013, tak samo jak "Luna i Roze LPS". Ten ostatni prowadziłam, a raczej miałam prowadzić, z moją przyjaciółką Marcelą. Może ją pamiętacie? Napisała jeden post na Moim Świecie LPS, niestety nie została na dłużej :<
Sama nie wiem co sprawiło, że na tamtych blogach nie pisałam nic, a tutaj zaczęłam tworzyć i w ten sposób powstało już... 137 notek. Wow.
Ale bardzo cieszę się, że postanowiłam rozwijać tę stronę ♥

Drugie zdjęcie z bloga "Moje LPS i ja ♥♥♥"


2. Kim była Selena?


Celowo nie pokazałam Wam wszystkich trzech zdjęć przed chwilą, by móc zrobić to teraz ^^
Ostatnie z nich przedstawia właśnie Selenę - moją ukochaną pocztówkową jamniczkę. Była ona ze mną przed początkiem blogowania, a nawet świadomego zbierania. Nie wiedziałam nic o popularsach, SophieGTV, Suzanie Ginger czy innych ważnych rzeczach związanych z LPS, a już trzymałam ją w rękach. Zawsze była moją ulubioną figurką, o którą bardzo dbałam i miałam przy sobie.
Pewnie zastanawiacie się, dlaczego nie ma tu jej obecnego zdjęcia. Wierni czytelnicy są zaskoczeni tym, że nie pamiętają żadnego dowodu jej istnienia na tym blogu... może oprócz dwóch zdań w specjalu na 10000.
Powodem jest to, że Selena... zniknęła.
Pewnego dnia kilka lat temu, gdy wyszłam z Cesią pobawiać się LPSami na dworze, wzięłam ją ze sobą. Także kilka innych popularnych, które mogliście zobaczyć na dwóch poprzednich fotografiach.
Wszystko było w porządku, cały czas miałam ją w ręce, aż do momentu, w którym zaczęłyśmy się pakować. Nagle zorientowałam się, że jej nie ma.
Jako, że siedziałyśmy cały czas w tym samym miejscu, szybko przeszukałyśmy całą okolicę. Niestety, nie przyniosło to żadnych rezultatów.
Dalej szukałam jej w domu, gdzie bawiłyśmy się wcześniej. Też nic.
Tak oto moja Selena zaginęła. Nie wiem jak, ale bardzo tego żałuję i za nią tęsknię.
Nawet, gdybym mogła mieć nową jamniczkę z pocztówek, nie byłaby to dla mnie ta sama figurka...
Mam nadzieję, że tam, gdzie teraz jest ma się dobrze.

3. Vajper czy... 


...Larota?
Ten, kto nie zna "Rise", niech się wstydzi.
Nie no, żartuję xD
Ale jest to na pewno jeden z najbardziej znanych seriali NivenelLPS (bądź Xerdy, Elaine, LoveAmoly1, SagiryLPS... no wiecie o co chodzi xD). Jak wiele innych kolekcjonerek, zakochałam się w tej produkcji. A gdy udało mi się kupić pierwszego popularnego LPSa (kolejna ciekawostka!), czyli tego cudownego colliego, postanowiłam, że będzie się on zwał, a raczej zwała, Larota ^^"
Jednak z czasem imię oraz płeć coraz bardziej przestawały mi pasować. Postanowiłam więc je zmienić i w ten sposób Vajper stał się Vajperem ;D

4. Jak to się mogło stać...?

Uwielbiam to zdjęcie ^w^
Czekacie na paczkę. W niej powinien znajdować się wyczekiwany od tygodni LPS, który mógł być Waszym ogromnym marzeniem. I w końcu! Przesyłka dochodzi, Wy ją otwieracie w pełni szczęśliwi i... no właśnie.
Zauważacie, że coś jest nie w porządku. Wasz upragniony petek okazał się... podróbką.
Tę historię przeżyłam z Kirą, gdy w 2015 roku doszła do mojej kolekcji. Było to jeszcze przed wielkim wysypem fake'ów, więc nie spodziewałam się, że do czegoś takiego w ogóle może dojść. No bo jak to, po co ktoś miałby sprzedać nieoryginalnego LPSa? A jednak...
Mimo wszystko Kirę lubię i od czasu do czasu występuje w sesjach fotograficznych lub zabawach ^^
Myślałam też o tym, by za jakiś czas zrobić post o tym, jak można wykorzystać podróbki, gdy te już do nas dotrą - przez przypadek lub kupione ze stu-procentową świadomością. To możliwe? Jak najbardziej! Co Wy na to?


5. Zmiany, zmiany...


Tyle zmian ile przeszła Honey, nie przeszedł chyba żaden inny petek w mojej kolekcji!
Zaczęło się od tego, że w sklepie kupił ją... mój brat. Tak, dokładnie! Na początku kotka nie podobała mi się za bardzo, a jako, że Michał bardzo chciał bawić się ze mną i z Cesią, postanowił zdobyć swojego pierwszego LPSa. A był nim właśnie ten uroczy shorthair!
Warto też zaznaczyć, że u niego był to... chłopak. Jak się później tłumaczył, było to spowodowane  wąsami. Cóż, ja miodowej kotki w tej formie nie widzę, ale spoko, szanuję xD Tak samo nie wyobrażam sobie mojej Chelsy, spanielki #344 jako faceta, a niektórzy kolekcjonerzy tak. Bywa~
Ale! To nie koniec historii. W końcu shortka została przeze mnie od niego odkupiona (nie pamiętam za ile, ale z pewnością było to mniej niż 20 złotych xD). Od razu została dziewczyną i nazwałam ją Cortney (czyt. Kortnej). I tutaj gdzieś coś się urywa, bo jakiś czas później zaczęłam mówić na nią Honey. Nie wiem dlaczego, nie pamiętam momentu, w którym zmieniłam jej imię. Może po prostu zapomniałam jak się zwała? xD
A sama o tym, jak kotka zwała się początkowo dowiedziałam się ostatnio, czytając bloga "Moje LPS i ja ♥♥♥" xD Gdybyście sami chcieli sprawdzić, oto link: KLIK!



6. Ten shorthair zmienił wszystko.

To zdjęcie ubóstwiam matko #skromność XD
Moi Drodzy, czy opowiadałam Wam kiedyś jak rozpoczęła się moja przygoda z LPS?
Brzmi to trochę jak początek jakiejś baśni, ale w sumie ma to sporo wspólnego - i to i to jest niesamowite i kończy się dobrze ^^
Więc... Nie zaczynaj zdań od "więc". Summer! Co ty tu robisz ;-;
Przyszłam popatrzeć i ponadzorować cię trochę! :>Grr ;-; Daj mi pisać w spokoju!
No dobrze dobrze...
Wracając... wydaje mi się, że nigdy nie opowiadałam Wam o tym, jak zaczęłam zbierać LPS. A raczej jak do tej pasji wróciłam, bo jako dziecko oczywiście bawiłam się tymi cudownymi figurkami ^^
Pewnego roku, gdy przygotowywaliśmy się do pierwszego od dawna wyjazdu nad morze, wyciągnęliśmy pudełko z zabawkami do piasku. Na samym dole kartonu leżała ona... żółta, urocza kotka. Wtedy nie wiedziałam jeszcze, że jest to shorthair. Po prostu była to moja Nancy, która ogromnie mi się wtedy spodobała. Zaczęłam bardziej interesować się petkami. Z czasem natrafiłam na LPSowe blogi i kanały na YouTubie i... przepadłam. Zakochałam się w tych ludziach, którzy tworzyli niesamowite rzeczy, w postaciach, które kreowali, w ich figurkach, customach, radości i optymizmie. Zanim się obejrzałam sama weszłam do tego świata i zaczęłam dzielić się z ludźmi moimi przemyśleniami na tym blogu ^^ Zdobywałam wiedzę, robiłam zdjęcia i cieszyłam się tym wszystkim, co niosło za sobą kolekcjonowanie ♥

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

I to było właśnie kilka ciekawostek na temat mojej kolekcji ^^ Jeśli jeszcze jakieś mi się przypomną, myślę, że może powstać druga część ^^

Dziękuję za przeczytanie i do kolejnej notki!
Pozdrawiam serdecznie,
~Julie ♥

PS. Pamiętajcie o zadawaniu pytań do Q&A, jeśli jeszcze tego nie zrobiliście ♥
PS. PS. Jeśli Wy macie jakieś takie ciekawostki, podzielcie się nimi w komentarzach! ^^

2 komentarze: