niedziela, 30 września 2018

136. LPS: Zapowiedź Q&A! Ponownie... xD

Hej Wszystkim! ♥

Z tej strony monitora Wasza wiecznie zapracowana Julie! :D
Co u mnie? Cóż, ostatnio w szkole bardzo źle się poczułam, zasłabłam, cała się trzęsłam i ogólnie długo by opowiadać, a przecież nie chcę Was tu martwić. Byłam jednak u lekarza i okazało się, że najprawdopodobniej jest to tężyczka. Teraz będę się badać, badać i jeszcze raz badać xD
Co oprócz tego? Czekam na jedną przesyłkę, która miała dojść już dawno temu, ale ukochana Poczta Polska przeciąga jej dostawę jak tylko się da. Oprócz tego zaczęłam pracę nad pewnym ciekawym projektem, którego efekty mam nadzieję przedstawić niedługo na blogu :>
No i kupiłam sobie dwie cudowne paletki cieni, ahh, uwielbiam makijaż <3

Tajemniczy świat LPS: Teraz zostało już tylko 85 dni! ;D Ciężko uwierzyć, jak ten czas leci ^^ I tak, zdecydowanie się z Tobą zgadzam - święta z LPS to coś naprawdę cudownego ♥

Łezka LPS: Na początku - witam Cię Łezko, bo wydaje mi się, że jeszcze Cię na moim blogu nie widziałam ^^ A odpowiadając na Twoje pytanie - na pewno notka o mojej ukochanej trójce niedługo się pojawi ^^

Karmel ♥: W sumie racja, w takim razie będę odpowiadała tu. Zastanawiam się tylko, czy dodawać Wasze pełne komentarze, czy tylko nick i odpowiedź. Co o tym myślicie?
Cieszę się też, że mogłaś dowiedzieć się czegoś nowego :>

Cookie: Witaja Cookie ;D Odpowiadając na Twoje pytanie, Twój LPS raczej nie jest podróbką - oryginały nie raz także mają białą rurkę. Póki co raczej nie mam w planach robić notki o figurkach czytelników, ale może kiedyś, kto wie...? ^^


Uchylam rąbka tajemnicy dotyczącego projektu.
Na zdjęciu Carmen oraz Kasjopeja, które ostatnio stały się moimi oczkami w głowie xD ♥
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Uwaga, uwaga! Oficjalnie, na blogu Mój Świat LPS, zapowiadam... KjuEndEj! Znaczy Q&A!
Jeśli śledzicie mój blog od dawna możecie pamiętać, że już kiedyś także miało odbyć się ono odbyć. Z wielu powodów jednak nie opublikowałam odpowiedzi na tamto, za co bardzo Was przepraszam. Jednakże, jako iż duża część czytelników (a szczególnie tych komentujących) zmieniła się od czasu ogłoszenia ostatniego Q&A, uznałam, że lepiej będzie, gdy to osoby obecnie odwiedzające MŚLPS będą mogły zadać pytania - wtedy poczujemy, że wkład w ten blog mamy teraz wszyscy! :>

Carmenka uparła się, by opublikować to zdjęcie.
Ja jej mówię, że to za duży spoiler, ale ona na to:
"Nie... no zobacz, jak ładnie wyszłam :C Proooszę"
No i nie miałam wyjścia xD

Będę więc wdzięczna za każde najmniejsze pytanie, jakie zadacie. Mogą one dotyczyć bloga, LPS czy mnie - cokolwiek zechcecie :>

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Przepraszam Was, że dzisiaj piszę taki krótki post, ale po prostu jestem między badaniami, projektem a szkołą i nie miałam czasu na nic dłuższego. Obiecuję, że niedługo coś z treścią i sensem xD

Pozdrawiam Was serdecznie,
~Julie ♥

PS. OMyGy, jutro poniedziałek :'3 Ja nie chcę...

13 komentarzy:

  1. DRUGA. Witaj imienniczko!
    1. Czy masz przedstawienie kanału? (cos o sobie, jestem tu nowa)
    2. Twoje lps'owe marzenie
    3. Ile masz wszystkich lps
    4. Jak zrobić zakładki przy zdjęciu głównym? (czyli tzw. "profilowym")
    5. Masz jakieś customy?
    6. Może jakiś poradnik? ;> (Na temat stworzenia bloga, lub lps)
    7. Wpadłabyś kiedyś może do mnie?
    8. Masz jakiegoś ulubionego customa?
    9. Twoja ulubiona cyfra, liczba?
    10. Masz kanał na YT? (Ja mam xJulixa) ^^
    11. Gdzie chciałabyś pojechać w Polsce i w zagranicy?
    12. Ulubiony kraj? (nie licząc Polski) :)
    13. Jaki masz numerek z dziennika?
    14. Ile lat masz już bloga?
    15. Twój najbardziej popularny post
    16. W którym roku najbardziej się wybiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hah u mnie akurat też teraz Q&A.
    3 dotyczące cb, 3 lps ;)
    1. Jesteś bardziej humanistką czy ścisłowcem? A może pomiędzy?
    2. Jakimi dziedzinami wiedzy/naukami (poza szkolnymi) się interesujesz?(filozofia, metafizyka itd.)
    3. Skoro mówisz, że kochasz makijaż, to jak wygląda twój codzienny make-up, a jak ten, na specjalne okazje? Czego nigdy nie używasz do malowania? Czego najczęściej?

    4. Jakiej muzyki słucha większość twoich petków? Czy może jest jakiś podział na np. metalowców, rockowców, hip-hopowców itp., którzy ubierają się/zachowują według jakiegoś stylu muzycznego? 🎤
    5. Jakie masz plany LPS-owe na tegoroczne święta (wszystkie)? Jakieś nocie tematyczne? Robienie akcesoriów dla figurek?
    6. Zamierzasz zapowiedzieć jakieś LPS-owe Q&A (pytania do konkretnego LPS-ka)?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile masz LPS?
    Od kiedy Petki to twoja pasja?
    Twoja inspiracja?
    Masz jakieś zwierzątko?
    Ile masz osób w klasie?
    Jakiego kształtu LPS masz najwięcej?
    Jak ty to robisz że masz tyle Popularnych figurek? xD
    Teletubisie mówią nam........? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
    Czy jesteś prestiżowa? ( ‾ ʖ̫ ‾) A po co ja się pytam, oczywiście że jesteś ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh, ja pamiętam jak czytałam twoje stare posty, przede wszystkim Q&A i miałam do Ciebie tyle pytań ale post był pisany ok. 2 lata temu :")
    1. W twojej kolekcji jest podział na POP i nie POP lps?
    2. Będziesz jeszcze coś nagrywać?
    3. Z jaką blogerką (LPS'ową) masz najbliższy kontakt?
    4. Jakie blogi najbardxiesz mi polecisz?
    5. Jak czułaś się gdy zakładałaś bloga?
    6. Ile masz LPS?
    7. Zrobisz post/stronkę o swojej kolekcji?
    8. Ulubiony blog?
    9.jakich youtuberów oglądsz?
    10. Ulubiona gra?
    11. Zdj robisz telefonem czy aparatem?
    12. Jaki model tel?
    13. Masz instagrama?
    14. Ile miałaś lat gdy zakładałaś bloga?
    15. A ile teraz?
    16. Ile latek ma blog?
    17. Kiedy blog ma urki?
    18. A kiedy ty?
    19. O której najczęściej chodzisz spać?
    Dobra, pisała bym więcej ale nie będę Cię zamęczać :'3 pozdrawiam!
    -Coco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O i jeszcze jedno, 20. Czemu taka cisza na LPS Colie Blog? :^
      Zaledwie pare postów a już koniec :^

      Usuń
  6. Jakaś faza ostatnio na te Q&A haha 😘 U mnie też jest XD Mam kilka pytań:
    1. Do której klasy chodzisz? Ja do ósmej (ahh ta reforma :-:)
    2. Masz jakieś zwierzątko w stylu piesek, kotek? :3
    3. Masz jakieś Marzenie / cel? ❤️
    Mam tyle pytań, w poprzednich komentarzach było dużo a ja nie chcę powtarzac 😘

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy zaczniesz nagrywać na yt?
    Masz ulubioną gre?
    Ulubiony kształt lps
    Jakie lps są Twoimi marzeniami?
    Ulubiona lpstuberka!
    Wolisz lato czy zime?
    Kiedy masz urodzinki?
    Narazie wszystko ^.^

    OdpowiedzUsuń
  8. Pytanka:
    1. Kiedy ostatnio kupiłaś petka w SKLEPIE?
    2. Czy miałaś takie uczucie, że jesteś ,,za stara''?
    3. Jaki jest Twój pierwszy LPS?
    4. Co tam u Summer?

    OdpowiedzUsuń
  9. A tak po za tematem, a raczej w sprawie Mellisy... Jakiś czas temu widziałam ją u mnie w sklepie. I nie, poprzednia właścicielka brokatu nie dodawała go. Po prostu w zestawie już go miała.
    (Tak z innej beczki komentarz :))

    OdpowiedzUsuń
  10. boże wiem że offtopic ALE JEZU NIE WIEDZIAŁAM ŻE NADAL JESTEŚ AKTYWNA
    pewnie mnie nie pamiętasz xD
    ale no, popisałabym z Tobą tak jak dawno w 2016tym xd

    OdpowiedzUsuń
  11. Hejo! Zmartwiłaś mnie tym zasłabnięciem, zdrowiej i oby nic ci się nie stało <3
    Btw powiesz mi jak mam zaobserwować twój blog? Z chęcią bym to zrobiła, ale nie widzę u ciebie tej opcji. ;)
    Aha! Dziękuję za inspirację każdym postem, to dzięki tobie wróciłam do mojej miłości: lps ;D

    ~Ija (Z Życia Lps)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcie Carmen !
    Pytania do Q&A:
    1. Jakie są Twoje ulubione LPS?
    2. Kiedy kupiłaś/dostałaś swojego pierwszego LPS?
    3. Wolisz seriale LPS czy krótkie filmy LPS?
    4. Jaki jest Twój ulubiony kształt LPS POP?
    5. Wolisz LPS POP czy unikaty?
    6. Jak przechowujesz swoje LPS i dodatki do nich?
    7. Wolisz rzeczy, domy, sprzęt, meble dla LPS własnoręcznie zrobione czy kupione?
    8. Jakiego kształtu LPS w ogóle nie masz?
    9. Którego kształtu LPS najbardziej nie lubisz?
    10. Czy kolekcjonujesz coś jeszcze oprócz LPS?
    11. Wolisz seriale LPS opowiadające o prawdziwym życiu czy seriale LPS fantasy?
    12. Co najbardziej lubisz w LPS?
    13. Czego najbardziej nie lubisz w LPS?
    14. Czy zgubiłaś jakieś LPS i dotychczas ich nie znalazłaś?
    15. Jak dowiedziałaś się o LPS?
    ~DasHund

    OdpowiedzUsuń