sobota, 25 marca 2017

123. LPS: Mini-special na 80000+ - Jak zadbać i odnowić nasze LPS? | +Shopping!

Hej wszystkim :3

Wiem, ostatnio trochę mnie nie było. "Trochę", delikatnie mówiąc.
Niestety, szkoła, konkurs i inne rzeczy związane z nauką kompletnie mnie wykończyły i zajęły cały mój czas. Jednak, gdy tylko znalazłam moment - czyli teraz - wzięłam się za zrobienie notki.
Więc... oto ona! ^^

Z góry przepraszam też za dzisiejszą jakość zdjęć, ale miałam rozładowany aparat, więc robiłam je kamerą x'D
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Zacznijmy od tego, że jakiś czas temu Michał - mój brat - kupił sobie kilka LPS.

Od lewej: Sparky, Violet i Sunshine.

A tutaj dodatki - konewka, dwie pary okularów, miseczka, szczotka, opaska z rogami i kocyk ^^

Jednak jak widać, stan figurek pozostawiał wiele do życzenia...




Z tego powodu postanowiłam odnowić te figurki :3 Zaczynajmy!

Najpierw szykujemy dwie miski.

Tutaj wlewamy wodę z mydłem.


A tu samą, czystą wodę :3

Wkładamy pierwszą figurkę ^^

I myjemy...




A potem dokładnie płuczemy :3


Co tam u Was, czytelnicy?

Następnie odkładamy do wyschnięcia.

Tak wygląda Violet przed procesem. Jest widocznie brudna i poniszczona :c

Ale zaraz to naprawimy!

Myjemy...



I wkładamy do miski z wodą...

Suszenie ze Sprarkym ;D

Tak wygląda przed zabiegiem Sunshine. Również nie jest w zbyt dobrym stanie.

Myjemy :>




I płuczemy!


Odstawiamy do wyschnięcia :3
Teraz idziemy wylać wodę z misek.

Po umyciu figurki nie są już tak zakurzone i od razu możemy zabierać się do dalszej części!

Teraz zabierzemy się za usunięcie przebarwień, których nie zmyje wyłącznie woda z mydłem.

Nasz shorthair ma uszkodzenia na uszku...

... i z tyłu głowy.

Lotopałanka również je ma, tuż nad oczkiem.

Są też z tyłu głowy.

Sunny także ma je z tyłu. Niestety, fragment na którym się znajdują jest pomalowany drugą warstwą farby - jeśli spróbujemy je usunąć, farba zejdzie.

Zaczynajmy! Potrzebne nam będą:

Zmywacz do paznokci i patyczki do uszu.

Wlewam odrobinę zmywacza do zakrętki.

A następnie zamaczam patyczek.

<To zielone to właśnie zmywacz do paznokci xD>

I czyścimy :3
Pamiętajcie, że czasami trzeba przez dłuższy czas pracować albo dociskać mocniej patyczek, by uszkodzenie znikło.

Dużo lepiej :3

Teraz czas na trzecią część.

Jak widać, Sparky <i nie tylko on> ma trochę zdartą farbę w niektórych miejscach.

By to naprawić, biorę białą kredką wodną z Mondeluz.


Zamaczamy czubek rysika w niewielkiej ilości wody i 'kolorujemy' figurkę ;D

Brak też trochę białej farby na uchu...

Ale i to naprawimy! ^^

Ucho i futro zrobione, więc teraz pora na nosek.

Zadanie jest o tyle trudne, że Sparky ma jasno różowy nos.
By uzyskać idealny odcień, zamoczył lekko różową kredkę po czym 'porysowałam' nią po białej ;D

Chwila pracy...

I efekt gotowy! Czy nie wygląda dużo lepiej?

Teraz pora na Sunny :3

Sunshine miała trochę zmytą farbę po tym, jak wcześniej próbowałam zmyć uszkodzenia.
Ale uczymy się wspólnie na moich błędach ;D

Na szczęście i to możemy naprawić ;D

Poprawiłam też lekko kolor na grzywce - był zdarty, a jest już w prawidłowym kolorze :3

Tak wygląda po wszystkich zabiegach Sparky...

A tak cała trójka ;D

Jak widzicie, postanowiłam też lekko podreperować nosek Angeliny ;3
Teraz czas na podsumowanie...

Przed...


 I po!




Przed...


 I po!



Przed...



I po!



Przed pomalowaniem noska...


I już po!


Dużo lepiej! <3


Teraz czas na ubrania!




I to już wszystko jeśli chodzi o odnowienie i czyszczenie figurek! Bajo! ♥


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Mam nadzieję, że taka troszkę inna notka Wam się spodobała :3

Pozdrawiam ♥ 
~Julie


Ps. Tutaj link do notki Wisienki, która także zrobiła korytarz szkolny dla swoich LPS! ---> KLIK!

32 komentarze:

  1. JEZUSIE ODDAWAJ TĘ OBROŻĘ <3
    Myjemy w wodzie z mydłem, odkładamy do wyschnięcia... i tworzy nam się piękna rdza, która niszczy figurki na zawsze. Przynajmniej u mnie zawsze tak jest, ale ja psuję wszystko, czego dotknę. XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, i nie wiem, czy wiesz, ale... addicted-to-lps.blogspot.com xD

      Usuń
    2. Czy ja wlasnie czytam komentarz ze wczoraj, czy tylko mi sie przewidzialo. Boze, jeszcze ktos prowadzi te blogi, a myslalam ze przegladam jakies sprzed 5 lat..

      Usuń
    3. A, i psst - rdzę zmyjesz colą :3

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super notka! Ja bym się bała je włożyć do wody xDD Ale to z kredką wodną na pewno wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bój się włożyć LPS do wody bo nic się z nim nie stanie, oprócz tego - że będzie owiele czystszy niż przed tem!
      A rdzę możesz zmyć Collą ;333

      Usuń
  4. Ciekawy pomysł z tą kredką, zawsze to jakaś alternatywa dla farbek/lakieru do paznokci ;3
    Ja swoje LPS trzymam z dala od wody, zbyt boję się rdzy :I

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję bardzo, że dodałaś link do mojego bloga ^^. Dzięki temu więcej osób go zauważyło :P.

    OdpowiedzUsuń
  6. I mam pytanie, gdzie kupujesz lps i za ile ok. kupujesz popularne kształty? ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy patent z tymi kredkami! Mam Mondeluz, więc wypróbuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ekstra blog! Pisz <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam 8 lps:Vanessę(#344), Samantę(corgi brokatowy), Costę(#897, to mama Samanty), Terri(to lps z nowszej wersji)Dianę(#328)Irys(#71)Brittę(#518)Bizzy(Brzydka pszczoła, nie pamiętam numeru)Vanessa jest najważniejsza w całym petshopowym mieście(ale to miasto jest bardzo biedne)ma męża konika Filly Tobyego i syna Bizzyego.Zarządza całym miastem i niektóre pet shopy jej nie lubią bo ustala terminy chodzenia na pole(wszystkie lps,filly i magiki muszą tam chodzić aby dostawać jedzenie które rośnie na tych polach marchewki itp.)Największym wrogiem Vanessy jest Britta. Nie lubią się dlatego że Britta kiedyś dokuczała Vanessie bo jej zazdrościła władzy. Britta jest obecnie bardzo biedna bo ma osmioro dzieci i jedzenie które jest jej przyznawane dlatego że ona i jej mąż Jak chodzą na pole po prostu nie wystarcza. Wszystkie moje lps mieszkają za szafką i półką na książki (tak na niby)a główne miejsce ich spotkań to szafka(tam są różne dekoracje)Jeśli chodzi o Costę(#897) to ona jest z Inowrocławia kupiłam ją w lato 2015r.była z arbuzem ale mi się zgubił.Jej córką jest Samanta która jest okropnie głupia i o niczym nie wie bo nie chodziła do szkoły. Samanta ma troje dzieci i czuje się szczęśliwa. Z kolei Diana(#328)jest bardzo mądra ale gruba i BARDZO dużo je. Moim majpiękniejszym i najmądrzejszym LPS jest...... Irys!!!(#71 to jest dziewczyna)Ma ona piękne niebieskie oczy i pomarańczową sierść jest moim ulubionym petshopem i jak ktoś jej nie widział to MUSI zobaczyć!!!(#71)Ma męża (jeszcze nie wiem jak go nazwać, ale to jest taki słonik na szczęscię)i córkę Alinę.Ma 24 lata(Irys). Jest naprawdę bardzo piękna taka prosta ale ma coś w sobię. Bardzo polecam ją kupić albo chociaż zobaczyć jej zdjęcie(#71)I mam też ogromną prośbę do autorki tego bloga(ten blog jest świetny!!!)aby wstawiła tu zdjęcie mojej Irys (#71 siedemdziesiąt jeden) albo wspomniała o niej parę słów (ulubione:niebieski,wiosna,24lata,mądra,piękna,ryba w sosie miętowym)Gdybym zobaczyła że poświęciłaś choć trochę miejsca na swoim blogu dla Irys byłabym w siódmym niebie!!!. Bardzo proszę i dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. To bardzo przydatne. Mam dużą kolekcję i sporo bru

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym abyś przeczytała ten dłuuugi komentarz i zrobiła krótką notkę o mojej Irys. W tym długim komentarzu masz napisane co ona lubi(na samym dole)Mam nadzieję że spełnisz moje marzenie. Dziękuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Droga autorko tego bloga! Bardzo bym Cię prosiła abyś zrobiła naprawę krótką notkę o Irys. To lps z numerem 71.Siedemdziesiąt jeden. Dziękuję. To ja od tego długiego komentarza(Anonimowy)Zwariowałam na punkcie tego lps!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekam na notkę o Irys(71)!Czy aż tak trudno zrobić KRÓTKĄ opowieść o LPS swojej czytelniczki która codziennie tu zagląda z nadzieją na chociażby zdjęcie!?. Dziękuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Autorko tego bloga!Czy ty czytasz komentarze swoich czytelników? Jeśli tak to zrób notkę o mojej Irys. Ulubione:Wiosna,niebieski,24lata,mądra,ryba w sosie miętowym. Poczekam do lipca. A jeśli nie masz czasu to zamknij bloga. Dziękuję i pozdrawiam. Miłych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będziesz jej rozkazywać ;-; Jeśli ma przerwe,albo nie ma teraz czasu to nie musi zamykać bloga! Głupia jesteś? I kto by chciał robić jakiegoś posta o twoim LPS ;-;

      Usuń
    2. DO,,TheKateLPS" RÓŻNICA MIĘDZY TOBĄ A MNĄ JEST TAKA ŻE JA JESTEM MĄDRA BO NIE OBRAŻAM NIKOGO W INTERNECIE A TY PRZECIWNIE.JESTEŚ DZIECKIEM TAK JAK JA TYLE ŻE JA WIEM CZYM JEST KULTURA OSOBISTA. PONADTO PISAŁAM DO AUTORKI TEGO BLOGA NIE DO CIEBIE, TO CO WYPOWIADASZ LUB PISZESZ PUBLICZNIE O TOBIE ŚWIADCZY I MOŻE SIĘ OBRÓCIĆ PRZECIWKO TOBIE. ŻYCZĘ CI ABYŚ ROZWIJAŁA SWÓJ NIKŁY ( MAŁY) INTELEKT. POWODZENIA I POZDRAWIAM! (tak robią kulturalni ludzie)

      Usuń
    3. *tak, wiem, data, ale muszę*
      No to chyba na odwrót, 'pani mądra' ;-; ogarnij się trochę, nie pisz caps lokiem, bo to tylko dowodzi, że jesteś lekko nieogarnięta... I przestań zawracać głowę Julce i się wymądrzać, jaką jesteś kulturalna i dobrze wychowana ;-;

      Usuń
    4. BĘDĘ PISAŁA CAPS LOCKIEM BO TAK MI SIĘ PODOBA. LEKKO NIEOGARNIĘTA TO JESTEŚ CHYBA TY ,,SUPER KOCIE'' KTÓRY MIESZKA W KRAINIE TĘCZY... A DOKŁADNIEJ W DOMKU Z PIERNIKA XD

      Usuń
    5. no właśnie super kocie anonimowy ma racje!

      Usuń
  15. Kiedy jeszcze jedna notka?

    OdpowiedzUsuń
  16. Zastosowałam twój pomysł i moje LPS wyglądają jak nowe!
    Nie bujcie się wkładać ich do wody, bo to działa a jeśli komuś zrobi się rdza to można ją przecież zmyć Collą.
    Zapraszam na mojego blogga! - Moje życie LPS
    Oraz na kanał na YouTube - Galax ya
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. O i mogłabyś dodać link do mojego bloga? Bardzo proszę!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny post, sama miałam problem z brudnymi petkami szczególnie, że kiedyś potraktowałam je bezbarwnym lakierem do paznokci xD

    OdpowiedzUsuń
  19. BARDZO PROSZĘ O ZROBIENIE KRÓTKIEJ NOTKI O MOIM LPS #71. ILE JESZCZE MAM CZEKAĆ? WCHODZĘ TU PRAWIE CODZIENNIE I NIC. W DODATKU JESTEM OBRAŻANA ZA NIC! CZY JA ROBIĘ KOMUŚ KRZYWDĘ PROSZĄC AUTORKĘ TEGO WSPANIAŁEGO BLOGA O KRÓTKĄ NOTKĘ O MOIM LPS? RADZĘ PRZECZYTAĆ TEN DŁUUUGI KOMENTARZ POWYŻEJ. TAM WSZYSTKO JEST OBJAŚNIONE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że to niezły pomysł żeby zrobić post o twoim lps, ale Julka chyba ignoruję komentarze.ps: nie pisz caps lockiem

      Usuń
    2. widziałam poprzdnie kom. tej anonimowej od długich kom. i ona nie da Ci spokoju jeśli nie zrobisz notki o jej lps. Poza tym to fajny pomysł od czasu do czasu zrobić posta o lps swoich wielbicieli

      Usuń
  20. Właśnie zrób notkę o naszych lps! mój to #612 lubi żółty, deszcz,pączki i ma 90 lat

    OdpowiedzUsuń