niedziela, 7 sierpnia 2016

Informacje - cz. 2 - Nowy blog

Hej wszystkim :3

Dzisiaj chciałabym powiadomić Was o... nowym blogu. Nie, nie LPS'owym. Tematyka to MovieStar Planet. Zaskoczeni? :>
A co jeszcze lepsze - blog ten prowadzimy wspólnie z... Maślaczkiem! Wspaniała osóbka, a jaka ogarnięta w sprawach grafiki x'D

Oto link: pozytywne-msp.blogspot.com :>

<Kliknij, a się tam przeniesiesz :3>

Nie, nie kończę z tym blogiem. Ale myślę, że ten nowy otwiera przede mną możliwości, których nie dawał mi ten. Oczywiście nigdy nie będę żałowała pisania tutaj :)

Zapraszam serdecznie <3
~Julie

7 komentarzy:

  1. UU idę obczaję tamtego bloga ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Już skomentowałam pierwszą notkę... chyba kilka dni temu xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ;D

    mermaid-lps.blogspot.co

    OdpowiedzUsuń
  4. http://pozytywne-transformice.blogspot.com/ < wejdzie ktoś? :D Dopiero się rozwijam, miło by mi było, gdyby ktoś wszedł :3

    A co do notki super ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wbiję tam, ale...
    Minęły dwa miesiące, notki nie ma :c
    CO JA MAM CZYTAĆ?!
    LPS-My-Passion.Blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że już tutaj nie piszesz :(
    Zapraszam na mojego bloga: sweetlpsworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń