wtorek, 2 grudnia 2014

4. Nowe petki, i ceny na alllegro

Czeeeść :3

Przepraszam, że (znowu!) długo nie pisałam :( Byłam (wciąż jestem!) chora, więc nie miałam jak napisać. Na szczęście już mi się polepszyło (ale i tak mam zwolnienie do końca tygodnia ♥), więc postanowiłam (wreszcie!) coś napisać :)


DUUUUUUUUUUUUUŻO NAWIASÓW ^^

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Mam nadzieję, że jakoś przeżyliście, ale już jest ok, i nie przeciągając piszę do Was :)

Po pierwsze: nowe petki.

Tak, tak, zaszalało mi się trochę xD



1. Pierwszym petkiem jest śliczna kotka Lilith (czyt. Lili), odkupiona za 2 zł! (Pozdrawiam moją koleżanką ;))

Niestety, jest 22:19, i nie mam jak zrobić jej teraz zdjęcia. Wrzucę później ;)



2. Drugi petek, to jamnik kupiony na allegro, wygrany na licytacji:


TAM...



























TARAM...




















TADAM!!!


























Czyż nie jest śliczna? No bo dla mnie jest boooska <3 Kupiłam ją dość tanio, bo za 55,90 (to tanio, jak za jamnika). Ma numerek #518, jest siostrą Vinyl (#932) (czyt. Winyl), i nazywa się Navvy (czyt. Nejwi). Tak samo jak siostra, ma na nazwisko Schratch (czyt. Skracz). Nie mogę się doczekać aż dojdzie ♥



3. No wiem, wiem. Powariowałam i wpadłam w szał zakupów, ale i mamie i mnie się podobała, i szukałam jej od dawna, ale cały czas była drogo (Od 75.00 w górę), i nie chciałam jej za taką cenę kupować. A tu: BAM! 45.00 zł!!! No i jest śliczna <3 Dobra, nie przeciągając:




Jeszcze nie wiem, jak będzie się nazywała, ale coś wymyślę (na początku chciałam Esme, ale w sumie... średnio do niej pasuje. Doradźcie coś!!!). Ma numer #2194 i pochodzi z kalendarza adwentowego LPS na rok 2011. Miłością do tej pięknej shortki, zaraziła mnie... mama! Tak, mama, której od razu spodobała się kotka :3

Ogólnie to chyba wszystko (jak na razie :3 BUHAHAHAHA!!!), jeśli chodzi o nowe petki. Przejdźmy więc do drugiej części notki.


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Dziś przeglądając kupione jamniki natknęłam się na kilka ogromnych cen... i sprzedanych zestawów! Nie uwierzycie, jak można kupić zestaw za taką cenę xD No dobra, już Wam pokazuję:






Nazwa: Zestaw walentynkowy Littlest pet shop LPS Jamnik
Cena: 239,00 zł

Mój komentarz: O.O KTO KUPI NOWY ZESTAW WALENTYNKOWY ZA TYLE???!!! No dobra, rozumiem, boska Nilsa, ja też chciałabym ją mieć, ale za TYLE?! Bez komentarza.





Nazwa: Littlest Pet Shop LPS piesek jamnik #518 zestaw

Cena: 199,00 zł

Mój komentarz: Och moja Navvy ♥ Ale, ja nie dałabym tyle za zestaw z nią (przepraszam cię Navvy'uś :'( ).
Zestaw sam w sobie niby fajny, dodatki są, tamte dwie figurki - no powiedzmy. Navvy oczywiście boska xD
Ale dwie stówy? Sorry, ale nie.




Nazwa: Littlest Pet Shop LPS piesek jamnik #1491 zestaw


Cena: 189,00 zł


Mój komentarz: Jamniczka jest ładna, małpka taka sobie, a krab jest OK. Dodatki całkiem niezłe, moje boskie, wymarzone radio. Aha: CZY WYŚCIE LUDZIE NA TE ŚWIĘTA POWARIOWALI?!




Nazwa: Littlest Pet Shop LPS piesek jamnik #640 corgi 639

Cena: 159,00 zł

Mój komentarz: Moje Kate ♥ Zestaw ładny, Corgi spoczko, moja jamniczka prze śliczna, ale tylu bym nie dała. (Słodkie spódniczki :3)



No dobra, to chyba na tyle*.
Przy okazji wiecie, że za 199 zł, sprzedała się sama Savanah Reed? No dobra, dwieście złoty za pojedynczą figurkę?! Drobna przesada xD


Pozdrawiam

Wasza Julie
















* - Czyt. nie chce mi się nic więcej pisać.



4 komentarze:

  1. Hyhy, 199zł wtedy? Teraz na Allegro Savanah [kup teraz] jest za 350! O-O

    Pzdr
    ~Snow

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne. I ten shorthair.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz super vlog kiedys weszlam na inny vlog lps i byl okropny fajnie by bylo jak bys dodala filmiki super vlog.

      Usuń