czwartek, 23 lutego 2017

122. LPS: Robię szkołę dla LPS! Fotorelacja - cz. 1 - Korytarz szkolny

Hej wszystkim! ^^

Jaki zawiły ten tytuł D:

Jakie stare zdjęcie o.o

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Jeśli zastanawiacie się, o co chodzi z tym tytułem - nie dziwię się xD
Ale szybko wyjaśniam - robię szkołę dla moich LPS, do zabawy :3 Zawsze lepsze mieć wykonany jakikolwiek korytarz, niż na szybko układać dwie kartki białego papieru, nie? Przy okazji, ja bardzo lubię DIY dla Littlest Pet Shop, więc nawet samo robienie sprawia mi przyjemność ^^
Dzisiaj zaprezentuję Wam skończony już korytarz, nad którym pracowałam wczoraj i dzisiaj. Może nie jest idealny, ale i tak bardzo mi się podoba ^^
A teraz kilka informacji dotyczącej tej serii.
Polega ona na tym, że co jakiś czas (czyli, gdy zabiorę się za zrobienie czegoś xD) będę Wam pokazywać:
a) skończoną już część LPS'owej szkoły;
b) lub DIY związane z tworzeniem własnej szkoły (np. całe pomieszczenia lub przedmioty).

Ale nie przedłużam i zabieram się za fotorelacje ze skończonego już korytarza:

Lewa część...

...i prawa część korytarza ;3

Gabinet pani dyrektor, a także ona we własnej osobie :3

Rzut do kosza xD

*nie mam pomysłu na podpis*

Sala 46, matematyczna :3

Książka do geografii :p

Odpoczynek :3

Ta tablica jest taka śliczna <3

Jasper wyjmuje zeszyt z szafki ^^

Pan Moffat na straży prawa, znaczy na dyżurze ;D

W tyle widzimy salę 45, od geografii ^^

Dzwonek ;D

:3

Leon wbił na deskorolce D:

To chyba nie był zbyt dobry pomysł...

- Leon, do mojego gabinetu!

I taka śliczna Mel na koniec <3
*uwielbiam ten zeszycik ♥^♥*

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Co sądzicie o takiej serii? Myślę, że to będzie fajne połączenie i dla fanów sesji zdjęciowych i dla fanów DIY, bo tych i tych trochę jest na tym blogu ^-~
I przy okazji, zachęcam Was do robienia własnych szkół :3 Jeśli zrobicie jakieś pomieszczenie z nią związane, albo macie już zrobioną i wstawicie na swoim blogu zdjęcia pokazujące tworzenie lub efekt, a następnie napiszecie mi o tym w komentarzu i dacie link do posta, umieszczę go w następnej części tej serii :3

Pozdrawiam Was serdecznie <3
~Julie

Ps. Jak tam tłusty czwartek? Ile pączków zjedliście? A robicie faworki? ;D
Ja zjadłam dwa pączki, a faworki są właśnie robione ;D
Ps. Ps. Oglądam Teenagers... kolejny raz xD
Ps. Ps. Ps. Piszcie w komentarzach, co sądzicie o pomyśle na tą serię. Z góry dziękuje za każdą opinię <3

9 komentarzy:

  1. Super pomysł! Ale ekstra jest ten korytarz, sama niedługo jakiś zrobię^^ Ja pączków na razie zjadłam 2 i więcej nie dam rady ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł! Korytarz cuuudny <3
    Tak się złożyło, że jestem fanką jednego i drugiego, więc dla mnie seria idealna 😃
    Czekaj, to dziś tłusty czwartek??? LECĘ PO PĄCZKI, NA KONIEC ŚWIATA I JESZCZE DALEEEEEJ~

    OdpowiedzUsuń
  3. hej ... ja zjadłam cały talerz faworków 😃 . Śliczny korytarz ... Leon mnie rozwala . Pozdrawiam 😁
    Ola .

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo super seria ;3. Mam nadzieję, że szybko ci pójdzie bo uwielbiam czytać tego typu posty ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale supii korytarz *o* Te zeszyty są przepiękne <33
    Bardzo miło czyta się twoje posty ^^ Leon dostał punkty ujemne/ uwagę negatywną?? ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna szkoła! Też kiedyś zrobiłam korytarz, omg jaka byłam z siebie zadowolona, patrzę teraz na Twój i... chce mi się płakać gdy spoglądam w stronę mojego :c

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy nowy wpis?... :(
    Czekam i zaglądam codziennie na Twojego bloga, a tu nic! :c

    OdpowiedzUsuń
  8. Super korytarz! Też robię różne rzeczy dla LPS i od niedługiego czasu również piszę bloga. Zapraszam jeśli będziesz miała chwileczkę :-) www.puddilps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny korytarz :). Ja też zrobiłam i dodałam zdjęcia na moim blogu :3 http://cherry-lps.blogspot.com/ serdecznie zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń